نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲

مارول استودیو برنامه‌ریزی برای فیلم های سال 2025 را آغاز کرده است

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در مصاحبه جدید خود از آغاز صحبت و برنامه‌ریزی برای فیلم‌های دنیای سینمایی مارول تا سال ۲۰۲۵ خبر داده است.

از روز جمعه هفته گذشته، اکران فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) آغاز شد و این فیلم کار خود را با ثبت رکوردهای تاریخی در گیشه آغاز کرده است. همچنین امسال دهمین سالگرد شروع کار دنیای سینمایی مارول نیز است. با اینکه بسیاری از طرفدارن این مجموعه در حال بحث در مورد فیلم Infinity War و دهمین سالگرد دنیای سینمایی مارول هستند؛ اما مارول در حال برنامه‌ریزی برای آینده این دنیای سینمایی بسیار موفق و محبوب است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، از آغاز برنامه‌ریزی این استودیو فیلمسازی برای فیلم‌هایی که قرار است در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ اکران شوند، خبر داده است. در مصاحبه با آسوشیتدپرس، فایگی گفت که مارول استودیو در حال آماده شدن برای انتشار فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در سال آینده میلادی و گسترش دنیای سینمایی خود تا ۷ سال آینده است. فایگی گفت:

ما همیشه رو به جلو و آینده‌نگرانه فکر می‌کنیم. درست زمانی که مردم فکر می‌کنند می‌توانند اهداف ما را تشخیص دهند، ما به سمت دیگری در حرکت هستیم و این چیزی است که دوباره پس از فیلم Infinity War در قسمت بعدی فیلم Avengers (انتقام جویان) رخ خواهد داد و امروز جلسات و صحبت‌های اولیه را در مورد فیلم‌هایی که قرار است در حدود سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ اکران شوند، آغاز کرده‌ایم.

Kevin Feige

هنوز اطلاعات دقیق و مشخصی از جلسات اخیر مارول استودیو منتشر نشده است و در حال حاضر مارول تنها تاریخ اکران فیلم‌هایی را که قرار است تا اواخر سال ۲۰۲۲ اکران شوند، تایید و اعلام کرده است. با این حال، مارول قرار نیست تا سال آینده میلادی و تا پس از اکران فیلم Avengers 4، فاز چهارم خود را رسما تایید و اعلام کند؛ اما قطعا اینکه مارول در حال برنامه‌ریزی برای ۷ سال آینده دنیای سینمایی خود است، می‌تواند خبر هیجان‌انگیز و خوبی برای طرفدارانش باشد. با اینکه مارول پیش از این اعلام کرده بود تا نهایی شدن توافق دیزنی و فاکس برای اضافه شدن دو مجموعه X-Men (افراد ایکس) و Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) برنامه‌ریزی نخواهد کرد؛ اما این احتمال وجود دارد که این دو مجموعه بخشی از این برنامه را تشکیل دهند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده