نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

کوین فایگی از زمان پیوستن گروه X-Men به دنیای سینمایی مارول می‌گوید

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه جدید خود به خرید کمپانی فاکس قرن بیستم توسط والت دیزنی واکنش نشان داده است.

در ماه آذر امسال، پس از انتشار شایعات و خبرهای متعدد سرانجام کمپانی والت دیزنی رسما بخش فیلمسازی و تلویزیونی کمپانی فاکس قرن بیستم را از کمپانی فاکس قرن 21 خریداری کرد. ارزش این قرارداد ۵۲ میلیارد دلار اعلام شده است و حال کمپانی مارول استودیو می‌تواند از دو مجموعه بسیار محبوب افراد ایکس (X-Men) و چهار شگفت انگیز (Fantastic Four) در دنیای سینمایی مارول استفاده کند. از آن زمان نظریه‌های متعدد و متفاوتی در مورد نحوه اضافه شدن گروه X-Men مطرح شده و بسیاری دوست دارند که رویای حضور شخصیت‌هایی مثل ولورین و پروفسور ایکس در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) محقق شود. 

X-Men

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مورد زمان پیوستن این گروه صحبت کرده است و به نظر می‌رسد که طرفداران دنیای سینمایی مارول باید کمی بیشتر برای حضور گروه X-Men و Fantastic Four در این دنیای سینمایی صبر کنند. در مصاحبه با Vulture، فایگی گفت که این کمپانی طبق برنامه در حال ساخت و توسعه فیلم‌های بعدی مارول است و معامله دیزنی و فاکس هنوز نهایی و تکمیل نشده است و این موضوع در حال حاضر تاثیری را روی روند فیلم‌های آینده دنیای سینمایی مارول نخواهد گذشت. بدین ترتیب، فایگی نیز دقیقا نمی‌داند که قرار است این دو گروه در چه زمانی به این دنیای سینمایی اضافه شوند. او گفت:

ما اکنون در مورد آن فکر نمی‌کنیم. در حال حاضر تمام تمرکز ما روی فیلم‌هایی هست که قبلا آن‌ها را تایید و اعلام کرده‌ بودیم. زمانی که این معامله نهایی شود، ما در آن زمان شروع به فکر کردن و برنامه‌ریزی برای آن خواهیم کرد. تا آن زمان ما کارهای زیادی داریم که باید انجام دهیم.

فایگی اعلام کرد که تمرکز فعلی مارول روی پنج فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول و پایان فاز سوم آن است که با اکران فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در سال ۲۰۱۹، فاز سوم دنیای سینمایی مارول به پایان خواهد رسید و انتظار می‌رود که پس از آن شاهد تغییرات زیادی در این دنیای سینمایی باشیم. با وجود اینکه هنوز رسما کار بسیاری از ابرقهرمان‌های این دنیای سینمایی به پایان نرسیده است، اما بسیاری از بازیگران این مجموعه از پایان قرارداد خود با مارول خبر داده‌اند. فایگی اشاره کرد مارول استودیو به‌دنبال عبور از این خط پایان بزرگ است. او گفت:

من امیدوارم که بتوانیم همه چیزهایی را که تا به امروز قول داده‌ایم، ارائه دهیم.

Kevin Feige

با این حال، اگر روزی توافق دیزنی و فاکس نهایی شود و مارول بار دیگر حقوق گروه X-Men را به‌دست آورد، در آن زمان شاهد حضور این گروه در دنیای سینمایی مارول خواهیم بود و در این زمان احتمالا مارول نظارت بیشتری را روی فیلم‌های ابرقهرمانی خود خواهد داشت. فایگی گفت:

حتی سال‌ها قبل از شروع کار در مارول استودیو، مردم از من در مورد خستگی از این فیلم‌ها، ابرقهرمان زدگی و زودگذر بودن آن سوال می‌پرسیدند. من می‌گویم که اگر همه آن‌ها خاص و متفاوت باشند، هیچکس قبل از ما در مارول استودیو از این فیلم‌ها خسته نخواهد شد؛ چرا که ما در طول روز با این چیزها زندگی می‌کنیم. شما فیلم‌هایی مانند فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) و فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) را تماشا کرده‌اید و مطمئنا فیلم‌هایی ماند فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) و فیلم Infinity War که فیلم‌های متفاوتی هستند، علاقه‌مندی بینندگان به این فیلم‌ها را حفظ کرده‌اند و ما این کار را ادامه خواهیم داد.

 Kevin Feige

فیلم Black Panther، فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول، برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر این، فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) که فیلم بعدی مجموعه X-Men است، قرار است در تاریخ ۱۸ می ۲۰۱۸ (۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده