نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

یک زن برای اولین بار فیلمی از دنیای Star Trek را کارگردانی می‌کند

طبق خبرهای منتشر شده، شرکت پارامونت با اس‌جی کلارکسون برای کارگردانی قسمت جدید فیلم Star Trek به توافق رسیده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک زن قرار است برای اولین بار کارگردانی فیلمی از دنیای پیشتازان فضا (Star Trek) را بر عهده بگیرد. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، اس‌جی کلارکسون کارگردانی فیلم Star Trek 4 (پیشتازان فضا ۴) را بر عهده گرفته است. با این حال، شرکت پارامونت پیکچرز هنوز واکنش رسمی به این خبر نداشته است. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان، اتفاقات و زمان اکران این فیلم منتشر نشده است؛ اما گفته می‌شود شخصیت جرج کرک با بازی کریس همسورث قرار است در قسمت چهارم فیلم Star Trek با پسرش که جیمز کرک با بازی کریس پاین، نام دارد، ملاقات کند. 

در سال ۲۰۱۶ و تنها چند روز پس از اکران فیلم Star Trek Beyond (پیشتازان فضا: فراتر)، ساخت فیلم Star Trek 4 رسما توسط پارامونت تایید شد. در آن زمان اعلام شد که کار نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم فیلم Star Trek بر عهده جان دی. پین و پاتریک مک‌کی خواهد بود. با این حال، از آن زمان تا به امروز دیگر شاهد انتشار خبری جدیدی از این فیلم نبودیم و هنوز حضور این نویسندگان در قسمت جدید مجموعه پیشتازان فضا نیز مشخص نیست. کلارکسون بیشتر برای کارگردانی برخی از قسمت‌های سریال‌هایی چون سریال Dexter (دکستر)، سریال Heroes (قهرمان‌ها)، سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) و سریال The Defenders (دیفندرز)، شناخته شده است. 

S.J. Clarkson

اخیرا در حاشیه نمایشگاه سینماکان امسال، پارامونت پیکچرز از در دست ساخت بودن دو دنباله جدید برای فیلم Star Trek خبر داده است. یکی از این دو پروژه، فیلم Star Trek 4 است که قرار است دنباله سری فعلی این مجموعه باشد و فیلم دوم، براساس ایده کوئنتین تارانتینو، کارگردان فیلم Pulp Fiction (پالپ فیکشن) و فیلم The Hateful Eight (هشت نفرت انگیز)، در دست ساخت است که ارتباطی به مجموعه اصلی ندارد و مارک ال. اسمیت، نویسنده فیلم The Revenant (از گور برخاسته)، در حال نوشتن فیلمنامه این فیلم است. فیلم Star Trek نسخه تارانتینو قرار است دارای درجه سنی بزرگسال (R) باشد. با این حال، هنوز مشخص نیست که کدامیک از این فیلم‌ها در ابتدا منتشر خواهد شد.

پارامونت پیش از این تایید کرده بود که سه فیلمنامه مختلف برای فیلم Star Trek 4 در دست نوشتن و توسعه است. همچنین اخیرا کارل اربن، بازیگر نقش شخصیت لئونارد مک‌کوی در مجموعه پیشتازان فضا، گفت که احتمالا فیلمبرداری و تولید این فیلم از سال آینده میلادی آغاز خواهد شد. این در حالی است که پارامونت در حال برنامه‌ریزی برای ساخت فیلم‌های بیشتری از مجموعه پیشتازان فضا در چند سال آینده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده