نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱

فیلم Star Trek کوئنتین تارانتینو با درجه سنی بزرگسال ساخته خواهد شد

طبق اطلاعات منتشر شده، فیلم جدید Star Trek که براساس ایده کوئنتین تارانتینو در حال توسعه است، با درجه سنی بزرگسال ساخته خواهد شد.

چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کوئنتین تارانتینو، کارگردان فیلم Pulp Fiction (پالپ فیکشن) و فیلم The Hateful Eight (هشت نفرت انگیز)، یک ایده برای فیلم جدید مجموعه پیشتازان فضا (Star Trek) دارد و او با همکاری جی جی آبرامز کارگردان فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد)، یک اتاق نویسندگان برای این پروژه تشکیل داده و ممکن است که تارانتینو کارگردانی فیلم Star Trek را بر عهده بگیرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شده است.

Quentin Tarantino

طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، مارک ال. اسمیت، نویسنده فیلم The Revenant (از گور برخاسته)، گزینه اصلی و پیشتاز برای نوشتن فیلمنامه فیلم Star Trek است. لیندزی بیر و درو پیرس دیگر گزینه‌های کمپانی پارامونت و کوئنتین تارانتینو برای نوشتن فیلمنامه این فیلم هستند. علاوه بر این، فیلم Star Trek قرار است یک فیلم با درجه سنی بزرگسال باشد و باید خودمان را برای صحنه‌های بسیار خشن و خونین فیلم جدید این مجموعه آماده کنیم. ددلاین در ادامه اضافه کرد که تارانتینو ایده خود را با پارامونت و آبرامز به اشتراک گذاشته است و آن‌ها در حال همکاری با یکدیگر هستند.

هرچند ساخت یک فیلم Star Trek با این درجه سنی می‌تواند تغییرات زیادی را در روند داستان این مجموعه ایجاد کند، اما انتظار می‌رود که این فیلم دنباله‌ای برای سه فیلم قبلی این مجموعه باشد. در حال حاضر کمپانی پارامونت، آبرامز و تارانتینو هیچ واکنشی به این اخبار نداشته‌اند، اما به نظر می‌رسد که طی هفته‌های آینده باید شاهد تایید این خبر و انتشار اطلاعات بیشتری در مورد آن باشیم. همچنین اوایل این هفته، کمپانی سونی پیکچرز تاریخ اکران نهمین فیلم کوئنتین تارانتینو را مشخص و اعلام کرد. این فیلم که در حال حاضر نام و عنوانی ندارد، قرار است در تاریخ ۹ آگوست سال ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود.

نظر شما در مورد ساخت یک فیلم Star Trek با درجه سنی بزرگسال چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده