نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

اولین خلاصه داستان رسمی فیلم The Predator منتشر شد

شرکت فاکس قرن بیستم اولین خلاصه داستان رسمی از فیلم The Predator (پرداتور) را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین خلاصه داستان رسمی از فیلم The Predator منتشر شده است که طبق آن، در این فیلم قرار است شاهد گونه جدید شکارچیان بیگانه باشیم. طبق این خلاصه داستان:

از طریق فضای خارج از خیابان‌های حومه یک شهر کوچک، شکارچیان با ساختار جدید در فیلم جدید مجموعه‌ی Predator به کارگردانی شین بلک، به خانه باز می‌گردند. شکارچیان با DNA تقویت شده، قوی‌تر، باهوش‌تر و مرگبارتر از همیشه بازگشته‌اند. زمانی که یک پسر جوان با بازی جیکوب ترمبلی، به طور تصادفی باعث بازگشت آن‌ها به زمین می‌شود، تنها یک سرباز سابق ارتش و یک معلم علوم پایه ناراضی می‌توانند از انقراض نسل بشر جلوگیری کنند.

استرلینگ کی براون، تریوانت رودز، بوید هالبروک، الیویا مان، کیگان-مایکل کی، ایوان استراهوفسکی، آلفی آلن، آگوستو اگولرا، توماس جین و جیکوب ترمبلی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Predator حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده شین بلک، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Iron Man 3 (مرد آهنی ۳) و فیلم The Nice Guys (مردان خوب) بوده است. بلک همچنین در فیلم Predator محصول سال ۱۹۸۷، به ایفای نقش پرداخته بود. انتظار می‌رود به‌زودی اولین تریلر فیلم The Predator به‌صورت رسمی منتشر شود.

پیش از این فیلم The Predator قرار بود در تاریخ ۳ آگوست ۲۰۱۸ (۱۲ مرداد ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود؛ اما ماه بهمن سال گذشته شرکت فاکس قرن بیستم بار دیگر زمان اکران این فیلم را عقب انداخت و اکنون فیلم The Predator قرار است در تاریخ ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ (۲۳ شهریور ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده