نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۶

فیلم Solo: A Star Wars Story در جشنواره کن نمایش داده می‌شود

لوکاس فیلم و والت دیزنی از حضور و نمایش فیلم Solo: A Star Wars Story در جشنواره فیلم کن امسال خبر دادند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لوکاس فیلم و والت دیزنی از حضور فیلم مورد انتظار سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) در جشنواره فیلم کن خبر داده‌اند. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، این فیلم قرار است در روز ۱۵ می امسال (۲۵ اردیبهشت) که ۱۰ روز پیش از اکران آن است، در جشنواره فیلم کن نمایش داده شود. با این حال، فیلم Solo: A Star Wars Story اولین فیلم دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) نیست که قرار است در جشنواره فیلم کن حضور داشته باشد و پیش از این فیلم Star Wars Episode II: Attack of the Clones (جنگ ستارگان اپیزود دوم: حمله کلون‌ها) در سال ۲۰۰۲ و فیلم Star Wars Episode III: Revenge of the Sith (جنگ ستارگان اپیزود سوم: انتقام سیث) در سال ۲۰۰۵، در این جشنواره سینمایی حضور داشته‌‌اند.

حضور فیلم Solo: A Star Wars Story می‌تواند یک محل مناسب برای بازخورد مثبت برای پیش از اکران فیلم باشد؛ اما بسیاری اعتقاد دارند با توجه به تغییر کارگردان فیلم و مشکلاتی که در طول فیلمبرداری آن پیش آمد، هیچ تضمینی برای موفقیت فیلم در گیشه وجود ندارد. با این حال، طبق پیش‌بینی اولیه، فیلم Solo: A Star Wars Story حدود ۱۵۰ میلیون دلار در سه روز اول اکران خود خواهد فروخت که این آمار قطعی نیست و تا زمان اکران ممکن است کمتر یا بیشتر نیز شود. همچنین اخیرا ران هاوارد، کارگردان فیلم Solo: A Star Wars Story، در توییتر شخصی خود تایید کرده که مراحل ساخت فیلم به خوبی در حال پیشرفت است و اخیرا مراحل ساخت موسیقی متن فیلم به پایان رسیده است.

Solo: A Star Wars Story

علاوه بر این، هاوارد تایید کرده است که به‌زودی دومین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story منتشر خواهد شد و طبق تصاویری که او منتشر کرده، دومین تریلر فیلم Han Solo (هان سولو) مراحل تدوین نهایی خود را پشت سر می‌گذارد. آلدن ارنرایک در نقش هان سولو، دونالد گلاور در نقش لاندو کالریسیان، امیلیا کلارک در نقش کی-را (Qi’Ra)، وودی هارلسون در نقش توبی بکت، پل بتانی در نقش درایدن واس (تایید نشده)، جوناس سوآتامو در نقش چوباکا، ایان کنی در یک نقش نامشخص، تندی نیوتون در نقش وال (Val)، وارویک دیویس در یک نقش نامشخص، جان فاورو در نقش یک بیگانه فضایی (صداپیشگی) و فیبی والر-بریج در نقش دروید L3-37، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Solo: A Star Wars Story برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. بهمن سال گذشته، دیزنی سرانجام اولین تریلر فیلم Han Solo را نیز منتشر کرد. کارگردانی فیلم مستقل شخصیت هان سولو بر عهده ران هاوارد بوده است. لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده