نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

ساخت و تاریخ اکران فیلم Jurassic World 3 رسما تایید شد

کمپانی یونیورسال رسما ساخت فیلم دنیای ژوراسیک ۳ (Jurassic World 3) را تایید و تاریخ اکران این فیلم را اعلام کرد.

چند ماه تا اکران فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) بیشتر باقی نمانده است و کمپانی یونیورسال امید زیادی به موفقیت این فیلم مورد انتظار تابستان سال ۲۰۱۸ دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز ساخت سومین قسمت فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) را رسما تایید و اعلام کردند. کمپانی یونیورسال با انتشار تصویری در صفحه رسمی مجموعه دنیای ژوراسیک در توییتر ساخت فیلم Jurassic World 3 را رسما تایید و اعلام کرد که این فیلم قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) به روی پرده‌های سینما برود. هفته پس از اکران این فیلم، جدیدترین انیمیشن کمپانی پیکسار که در حال حاضر نامی ندارد، منتشر خواهد شد. با وجود اینکه هنوز اطلاعاتی از داستان این فیلم منتشر نشده، اما انتظار می‌رود که در فیلم Jurassic World 3 بار دیگر شاهد ماجراجویی اوون گریدی با بازی کریس پرت و کلیر دارنینگ با بازی برایس دالاس هاوارد باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Jurassic World 3

همچنین هنوز کارگردانی برای فیلم Jurassic World 3 انتخاب و معرفی نشده است و باید دید که چه کسی روی صندلی کارگردانی این فیلم خواهد نشست. کالین ترورو که بیشتر کارگردانی فیلم Jurassic World را بر عهده داشت، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در قسمت سوم این مجموعه باز خواهد گشت و همچنین ترورو به‌همراه امیلی کارمایکل، نویسنده فیلم Pacific Rim: Uprising (پاسیفیک ریم: طغیان)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic World 3 را نیز بر عهده خواهد داشت. همچنین کار نوشتن داستان این فیلم نیز بر عهده ترورو و درک کانلی بوده است که در دو قسمت اول فیلم Jurassic World برای نوشتن فیلمنامه آن با یکدیگر همکاری کرده بودند. علاوه بر ترورو، استیون اسپیلبرگ، فرانک مارشال و پت کراولی نیز به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم باز خواهند گشت.

در ماه دی امسال، ترورو در یک مصاحبه اعلام کرد که از ابتدا فیلم‌های Jurassic World برای یک سه گانه برنامه‌ریزی شده بودند. او در ادامه گفت با وجود اینکه فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom که دومین فیلم از سه‌گانه جدید دنیای پارک ژوراسیک است، قرار نیست با یک کلیف‌هنگر به پایان برسد، اما برای فیلم Jurassic World 3 زمینه‌سازی خواهد کرد. در ماه آذر امسال، کمپانی یونیورسال اولین تریلر رسمی و در اواسط ماه گذشته، این کمپانی دومین تریلر فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را منتشر کرد. کارگردانی این فیلم بر عهده آنتونیا بایونا، کارگردان فیلم A Monster Calls (هیولایی فرا می‌خواند) بوده است. 

فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جف گلدبلوم، جیمز کرامول، دنیلا پیندا، توبی جونز، ریف اسپال و جاستیس اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Jurassic World در تابستان سال ۲۰۱۵ اکران شد و با وجود اینکه این فیلم نقدهای تقریبا متوسطی را دریافت کرد، اما عملکرد بسیار عالی را در گیشه داشت. این فیلم موفق شد بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده