نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

تصویر کاملی از دایناسور شرور فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom فاش شد

اخیرا تصویری از اسباب‌ بازی‌ فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom فاش شده که در آن شاهد اولین نگاه کامل از شخصیت دایناسور شرور فیلم هستیم.

ادامه این خبر ممکن است بخشی از داستان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را برای شما فاش کند 

در ماه آذر امسال، کمپانی یونیورسال اولین تریلر رسمی فیلم دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده (Jurassic World: Fallen Kingdom) را منتشر کرد که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار تابستان سال ۲۰۱۸ بودیم. پس از آن در اواسط ماه گذشته، یونیورسال دومین تریلر این فیلم را در حاشیه مسابقه Super Bowl 52 منتشر کرد که در این تریلر برای اولین‌بار شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم که یک دایناسور کاملا جدید است، معرفی شد. با وجود اینکه این دایناسور بسیار خطرناک و مثل یک ماشین مرگبار به تصویر کشیده شد، اما هیچ تصویر کاملی از آن به نمایش گذاشته نشد و تنها بخشی از صورت او قابل مشاهده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویری از اسباب بازی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom فاش شده است که این تصویر اولین نگاه کامل از این دایناسور شرور را به ما ارائه می‌کند.

در این تصویر، شاهد یک نمای کلی از دایناسوری هستیم که قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom باشد و این دایناسور به نظر می‌رسد که شباهت بسیاری به دایناسور ولاسیرپتر (Velociraptor) دارد. همچنین به نظر می‌رسد که مانند دایناسور ولاسیرپتر، این دایناسور که یک دایناسور سوپر-هیبریدی است و شاهد پر روی سر و کمی روی پشت آن هستیم. با وجود اینکه نام این دایناسور روی آن نوشته نشده است، اما طبق اطلاعاتی که سال گذشته میلادی منتشر شده بود، این دایناسور The Indoraptor نام دارد که یک دایناسور سوپر-هیبریدی مانند دایناسور ایندامینوس رکس در فیلم اول است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

 Jurassic World: Fallen Kingdom

کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جف گلدبلوم، جیمز کرامول، دنیلا پیندا، توبی جونز، ریف اسپال و جاستیس اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنتونیا بایونا، کارگردان فیلم‌های موفقی چون غیرممکن (The Impossible)، یتیم‌خانه (The Orphanage) و هیولایی فرا می‌خواند (A Monster Calls)، بوده است. کالین ترورو و درک کانلی کار نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را بر عهده داشته‌اند. ترورو پیش از این کارگردانی فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) را بر عهده داشته است، اما تصمیم گرفت که کارگردانی دنباله این فیلم را بر عهده نداشته باشد. 

فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده