نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

مجموعه Transformers ریبوت خواهد شد

کمپانی هاسبرو اعلام کرد که پس از اکران فیلم Bumblebee، مجموعه تبدیل شوندگان (Transformers) کاملا ریبوت خواهد شد.

چند سال پیش بود که کمپانی پارامونت یک اتاق نویسندگان برای مجموعه Transformers ایجاد کرد. وظیفه این گروه گسترش دنیای سینمایی Transformers بود تا علاوه بر ساخت فیلم‌های لایو اکشن بیشتر، انیمیشن‌های سینمایی نیز در کنار آن تولید و منتشر شود. اوایل امسال، مایکل بی تایید کرد که پارامونت در حال حاضر دارای ۱۴ داستان و ایده دیگر برای مجموعه Transformers است. یکی از این ۱۴ ایده، فیلم بامبل بی (Bumblebee) بود که به عنوان اولین فیلم مستقل و فرعی این مجموعه، قرار است در اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی به‌روی پرده‌های سینما برود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی هاسبرو، مالک مجموعه تبدیل شوندگان، از ریبوت دنیای سینمایی Transformers خبر داده است.

پس از اینکه فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) بسیار پایین‌تر از حد انتظار کمپانی پارامونت و هاسبرو در گیشه ظاهر شد، حال کمپانی هاسبرو خبر از ریبوت فیلم Transformers داده است. این کمپانی اضافه کرد که فیلم Transformers 6 (تبدیل شوندگان ۶) که قرار بود در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) اکران شود، از جدول اکران آینده فیلم‌های کمپانی پارامونت حذف شده است. با این حال، طبق تصویری که این کمپانی از محصولات سینمایی آینده خود منتشر کرده، به نظر می‌رسد که اولین قسمت از ریبوت فیلم Transformers در سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. بدین ترتیب، فیلم Bumblebee آخرین فیلم از دنیای سینمایی فعلی تبدیل شوندگان خواهد بود و پس از انتشار این فیلم، این مجموعه کاملا ریبوت خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید تصویر تبلیغاتی کمپانی هاسبرو از فیلم‌های آینده‌ این کمپانی و پارامونت را مشاهده کنید:

Hasbro and  Paramount movies

طبق این تصویر، ریبوت فیلم G.I. Joe (جی. آی. جو) و فیلم Micronauts در سال ۲۰۲۰ و فیلم Dungeons & Dragons و فیلم بدون نام هاسبرو/پارامونت که احتمالا ریبوت فیلم Transformers است، در سال ۲۰۲۱ روی پرده‌های سینما خواهند رفت. با این حال، کمپانی هاسبرو در حال حاضر اطلاعات بیشتری را منتشر نکرده و تنها خبر ریبوت این مجموعه بسیار محبوب را اعلام کرده است. فیلم Bumblebee قرار است به کارگردانی تراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار)، در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. هیلی استاینفلد، پاملا ادلون، جان سینا، جرج لندبورگ جونیور، ریچل کرو، جیسون دراکر، گریسی دینی، ریکاردو هویوس، کنت چوی، ابی کوین، جان اورتیز و استفان اشنایدر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bumblebee حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده