نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

هیلی استاینفلد در حال مذاکره برای حضور در فیلم Bumblebee است

طبق خبرهای منتشر شده، کمپانی پارامونت پیکچرز در حال مذاکره با هیلی استاینفلد برای بازی در فیلم Bumblebee است.

در اسفند سال گذشته، کمپانی پارامونت از انتخاب تراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار)، برای کاگردانی فیلم مستقل بامبل بی (Bumblebee) خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که اولین بازیگر این فیلم نیز مشخص شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوودریپورتر منتشر کرده، هیلی استاینفلد در آستانه بستن قرارداد با کمپانی پارامونت برای حضور در فیلم Bumblebee است. این فیلم قرار است اولین فیلم فرعی مجموعه تبدیل شوندگان (Transformers) باشد که تابستان سال آینده اکران می‌شود.

با وجود آن که تاکنون جزئیات و اطلاعاتی از داستان فیلم Bumblebee منتشر نشده است، اما طبق اطلاعاتی که از نقش استاینفلد منتشر شده، او قرار است نقش یک دختر بازیگوش را بازی کند که اخیرا به عنوان یک مکانیک در یک تعمیرگاه وسایل نقلیه مشغول به کار شده است و پس از تعطیلی مدرسه سرکار می‌رود. او اخیرا روی یک کامارو زرد رنگ کار می‌کند و تصمیم دارد که این ماشین را به‌دست آورد. گفته می‌شود که استاینفلد نقش اصلی و محوری این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

Transformers: The Last Knight

استاینفلد بیشتر برای بازی در فیلم‌هایی چون شجاعت واقعی (True Grit)، دوباره شروع کن (Begin Again)، آوازخوان حرفه‌ای ۲ (Pitch Perfect 2) و آستانه هفده‌سالگی (The Edge of Seventeen) شناخته شده است. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Bumblebee بر عهده کریستینا هادسون و لورنزو دی بوناونتورا خواهد بود. همچنین استیون اسپیلبرگ و مایکل بی نیز به عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور خواهند داشت. فیلمبرداری و تولید فیلم Bumblebee از تابستان امسال آغاز خواهد شد.

فیلم Bumblebee برای اکران در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده