نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

اضافه شدن جان اورتیز به جمع بازیگران فیلم Bumblebee

کمپانی پارامونت پیکچرز از اضافه شدن جان اورتیز به جمع بازیگران فیلم بامبل بی (Bumblebee) خبر داد.

فیلم Bumblebee که اولین فیلم فرعی مجموعه Transformers است، در حال حاضر مراحل تولید و فیلمبرداری خود را در ایالت کالیفرنیا پشت سر می‌گذارد. تمرکز این فیلم قرار است روی شخصیت بامبل بی باشد که در این فیلم یک فولکس واگن زرد رنگ خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم تایید شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، کمپانی پارامونت از اضافه شدن جان اورتیز به جمع بازیگران فیلم Bumblebee خبر داده است. با این حال، اطلاعات بیشتری از نقش اورتیز در این فیلم از جمله نام نقش و اهمیت آن در فیلم، منتشر نشده است. طبق خلاصه‌ای که از فیلم Bumblebee منتشر شده:

در سال ۱۹۸۷ میلادی، بامبل‌بی یک پناهگاه در یک شهر ساحلی کوچک در ایالت کالیفرنیا پیدا می‌کند. چارلی در حالی که اخیرا ۱۸ ساله شده و در تلاش برای یافتن جایگاه خود در این جهان است، بامبل‌بی را ناتوان و بسیار آسیب‌دیده پیدا می‌کند. زمانی که چارلی شروع به تعمیر و احیای بامبل‌بی می‌کند، خیلی زود متوجه می‌شود که او یک فولکس واگن زرد رنگ ساده که در گوشه‌ای رها شده است، نیست.

Bumblebee

با وجود اینکه در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Bumblebee و نقش اورتیز در دسترس نیست، اما می‌توان انتظار داشت که او احتمالا نقش یکی از مقامات دولتی را در این فیلم بر عهده داشته باشد. اورتیز بیشتر برای بازی در فیلم‌هایی چون دشمنان ملت (Public Enemies)، بهترین ساعات (The Finest Hours)، استیو جابز (Steve Jobs)، سریع و خشمگین (Fast & Furious)، سریع و خشمگین ۶ (Fast & Furious 6) و دفترچه امیدبخش (Silver Linings Playbook)، شناخته شده است. او همچنین در فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه) نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. 

هیلی استاینفلد، پاملا ادلون، جان سینا، جرج لندبورگ جونیور، ریچل کرو، جیسون دراکر، گریسی دینی، ریکاردو هویوس، کنت چوی، ابی کوین و استفان اشنایدر، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Bumblebee تایید و اعلام شده است. تراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار)، کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Bumblebee بر عهده کریستینا هادسون و لورنزو دی بوناونتورا بوده است. 

فیلم Bumblebee قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده