نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

توافق دیزنی و فاکس تاثیری روی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 نخواهد گذاشت

جیمز گان اعلام کرد که توافق دیزنی با فاکس قرار نیست باعث ایجاد تغییری در داستان و فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 شود.

ماه گذشته سرانجام کمپانی والت دیزنی رسما بخش فیلمسازی و تلویزیونی کمپانی فاکس قرن بیستم را از کمپانی فاکس قرن 21 خریداری کرد. ارزش این قرارداد ۵۲ میلیارد دلار اعلام شده است و حال کمپانی مارول استودیو می‌تواند از دو مجموعه بسیار محبوب افراد ایکس (X-Men) و چهار شگفت انگیز (Fantastic Four) در دنیای سینمایی مارول استفاده کند. با این حال، بسیار بعید است که این قرارداد تاثیری را روی فیلم‌های فعلی دنیای سینمایی مارول بگذارد و انتظار می‌رود که از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول شاهد استفاده از این مجموعه‌ها و شخصیت‌ها باشیم. در اسفند سال گذشته، گان از ساخت فیلم نگهبانان کهکشان نسخه ۳ (Guardians of the Galaxy Vol. 3) خبر داد و در فروردین امسال اعلام کرد که کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته است.

James Gunn in Guardians Of The Galaxy

بدون شک فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 یکی از فیلم‌هایی است که بسیاری انتظار دارند که در آن شاهد حضور شخصیت‌های دو مجموعه X-Men یا Fantastic Four باشیم و پیش از این نیز شاهد توافق مارول با فاکس قرن بیستم برای استفاده از شخصیت ایگو، سیاره زنده در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲) بوده‌ایم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز گان به این توافق واکنش نشان داده است. در جریان یک پرسش و پاسخ در توییتر، یکی از طرفداران فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) از گان پرسید که اگر توافق دیزنی با فاکس تکمیل شود، این اتفاق باعث ایجاد تغییر در داستان و فیلمنامه قسمت سوم این فیلم خواهد شد یا خیر. گان به سوال این طرفدار پاسخ منفی داد و با این پاسخ بسیار ساده شایعات در مورد تغییرات احتمالی در داستان این فیلم را خاتمه داد و گان همچنان تصمیم‌گیرنده اول در مجموعه نگهبانان کهکشان خواهد بود.

Guardians of the Galaxy Vol. 2

گان پیش از این نیز در جواب دادن به طرفداران بسیار صادق بوده و تا به امروز جوابی را که در آینده خلاف آن ثابت شود، به طرفداران نداده است و با توجه به این موضوع بسیار بعید است که شاهد حضور شخصیت‌هایی مثل تینگ یا کیتی پراید در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 باشیم. جیمز گان همچنین تایید کرده که این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود. با این حال، هنوز تاریخ رسمی و دقیق اکران فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 تایید و اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این فیلم در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) به روی پرده‌های سینما برود. علاوه بر این تاریخ، مارول در حال برنامه‌ریزی برای اکران دو فیلم دیگر از دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۲۰ به‌ترتیب در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۲۰ (۱۷ مرداد ۱۳۹۹) و ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) نیز هست که هنوز مشخص نیست که چه فیلم‌هایی قرار است در این تاریخ‌ها اکران شوند و انتظار می‌رود که به‌زودی این فیلم‌ها رسما تایید و معرفی گردند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده