نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸

اطلاعات جدیدی از فیلم Solo: A Star Wars Story فاش شد

به‌تازگی لگو اطلاعات جدیدی از جمله نام شخصیت‌ها، درویدها و موجودات جدید دنیای جنگ ستارگان در فیلم Solo: A Star Wars Story را فاش کرده است.

تنها چند ماه دیگر فیلم مورد انتظار سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و با وجود این، تاکنون هیچ تصویر رسمی‌ای از این فیلم منتشر نشده است. با وجود اینکه انتظار می‌رفت پس از انتشار اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) در ماه گذشته، اولین تریلر رسمی این فیلم منتشر شود، اما به نظر می‌رسد که زمان انتشار اولین تریلر این فیلم عقب افتاده باشد و تا به امروز والت دیزنی یا لوکاس فیلم زمان انتشار اولین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story را رسما تایید و اعلام نکرده‌اند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویری از محصولات جدید کمپانی اسباب‌بازی لگو (Lego) فاش شده که اطلاعات جدیدی را از این فیلم فاش کرده است.

طبق تصاویر جدیدی که از محصولات کمپانی لگو که برای فیلم Solo: A Star Wars Story در نظر گرفته شده، منتشر شده است، اطلاعاتی از نام شخصیت‌های جدید و اطلاعاتی از دروید‌ها، وسایل نقلیه، دشمنان و موجودات جدید دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) در این فیلم فاش شده است. طبق این تصاویر، کی-را (Qi’Ra) نام شخصیت امیلیا کلارک، توبیاس بکت نام شخصیت وودی هارلسون و ریبلت نام شخصیت فیبی والر-بریج در این فیلم است. همچنین شخصیت‌های منفی جدیدی از جمله نسخه‌هایی جدید از نیروهای استورم‌تروپر، نیز در این تصاویر دیده می‌شوند. علاوه بر سفینه فضایی میلینیوم فالکون، شاهد تصاویر جدیدی از وسایل نقلیه دنیای جنگ ستارگان در فیلم Han Solo هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

از لحاظ بصری، به نظر می‌رسد که فیلم Solo: A Star Wars Story حال و هوایی مشابه به فیلم‌های کلاسیک دنیای جنگ ستارگان را خواهد داشت، اما ظاهرا قرار است شاهد یک فیلم نسبتا متفاوت در این مجموعه نیز باشیم. اتفاقات این فیلم قرار است پیش از اتفاقات فیلم Star Wars: Episode IV - A New Hope (جنگ ستارگان اپیزود چهارم: امیدی تازه) جریان داشته باشد و انتظار می‌رود که به منشا شخصیت هان سولو و تبدیل شدنش به شخصیت سه‌گانه اصلی دنیای جنگ ستارگان بپردازد. ران هاوارد کارگردانی فیلم Solo: A Star Wars Story را بر عهده دارد. لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Solo: A Star Wars Story برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، پل بتانی، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون، وارویک دیویس و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده