نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

گل گدوت پولسازترین بازیگر زن در سال ۲۰۱۷ شد

طبق آمار منتشر شده، گل گدوت پولسازترین بازیگر زن در سال ۲۰۱۷ میلادی بوده است.

مدتی پیش، مجله GQ گل گدوت، بازیگر نقش زن شگفت انگیز در دنیای سینمایی دی سی (DC)، را به‌عنوان زن سال ۲۰۱۷ انتخاب کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این بازیگر به افتخار دیگری در سال ۲۰۱۷ دست یافته است. طبق خبری که وب‌سایت فوربس منتشر کرده، گدوت پولسازترین بازیگر زن در سال ۲۰۱۷ بوده است. پس از وین دیزل و دواین جانسون، گدوت سومین بازیگر پولساز سال ۲۰۱۷ بوده و فیلم‌هایی که او در آنها به ایفای نقش پرداخته است، تا پایان سال ۲۰۱۷ بیش از ۱.۴ میلیارد دلار در سراسر جهان فروخته‌اند. فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) به‌کارگردانی پتی جنکینز، با فروشی بیش از ۸۲۱ میلیون دلار و فیلم Justice League (لیگ عدالت) به کارگردانی زک اسنایدر، با فروشی بیش از ۶۵۲ میلیون دلار در سراسر جهان، دو فیلم گدوت در سال ۲۰۱۷ میلادی بوده‌اند که موفقیت تجاری این دو فیلم باعث شده او در صدر این فهرست قرار بگیرد.

Wonder Woman

تا پیش از اکران فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، فیلم Wonder Woman دومین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷ در آمریکای شمالی نیز بوده و در نهایت این فیلم در رتبه سومین فیلم پرفروش در سال ۲۰۱۷ در آمریکای شمالی و نهمین فیلم پرفروش در سراسر جهان قرار گرفته است. با وجود اینکه فیلم Justice League نتوانست طبق انتظارات فروش کند، اما این فیلم نیز کمک زیادی را به صدرنشینی گدوت در این فهرست کرده است. پس از گدوت، دیزی ریدلی با فیلم Star Wars: The Last Jedi و فیلم Murder on the Orient Express (قطار سریع‌السیر شرق) که بیش از ۱.۳ میلیارد دلار فروخته‌اند و اما واتسون با دو فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) و فیلم The Circle (دایره) که بیش از ۱.۲ میلیارد فروخته‌اند، در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

فیلم Star Wars: The Last Jedi پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۷ در آمریکای شمالی و سومین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷ در سراسر جهان بوده است. همچنین این فیلم، چهارمین فیلمی بوده که مجموع فروش جهانی آن از مرز یک میلیارد دلار عبور کرده است. گدوت قرار است در فیلم Wonder Woman 2 (زن شگفت انگیز ۲) نیز بازگردد و این فیلم برای اکران در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم نیز بر عهده پتی جنکینز خواهد بود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده