نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

تصویر جدیدی از فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom منتشر شد

مجله امپایر تصویر جدیدی از فیلم دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده (Jurassic World: Fallen Kingdom) را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مجله امپایر در شماره جدید خود تصویر جدیدی از فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را منتشر کرده است. در این تصویر دو شخصیت برایس دالاس هاوارد و جاستیس اسمیت در یک وسیله نقلیه در دنیای ژوراسیک حضور دارند که وحشت زده در حال تماشای یک دایناسور مهاجم هستند. این دایناسور، در واقع یک دایناسور کارنوتاروس (Carnotaurus) است که پیش از این آن را ملاقات کرده بودیم. ماه گذشته، کمپانی یونیورسال سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را منتشر کرد. در این تریلر شاهد حضور دایناسور کارنوتاروس نیز بودیم که در نهایت سرنوشت خوبی در انتظارش نیست. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

 Jurassic World: Fallen Kingdom

آنتونیا بایونا، کارگردان فیلم‌های موفقی چون غیرممکن (The Impossible)، یتیم‌خانه (The Orphanage) و هیولایی فرا می‌خواند (A Monster Calls)، کارگردانی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را بر عهده داشته و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کالین ترورو و درک کانلی بوده است. بایونا به امپایر گفت که این فیلم دارای یک صحنه اکشن بسیار بزرگ است که احساس می‌کنید در حال تماشای یک مقدمه برای فیلم جیمز باند هستید. او در ادامه اضافه کرد، این صحنه؛ بزرگ‌ترین صحنه‌ای (از نظر تعداد و انواع دایناسور) است که تاکنون در فیلم‌های مجموعه پارک ژوراسیک (Jurassic Park) ساخته شده است. 

کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جف گلدبلوم، جیمز کرامول، دنیلا پیندا، توبی جونز، ریف اسپال و جاستیس اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اخیرا کالین ترورو، کارگردان فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک)، در یک مصاحبه تایید کرد که این مجموعه قرار است یک سه گانه باشد و فیلم Fallen Kingdom دومین قسمت از این مجموعه خواهد بود که برای فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳) زمینه‌سازی خواهد کردطبق اطلاعات منتشر شده از داستان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom، اتفاقات این فیلم چند سال پس از اتفاقات فیلم اول جریان دارد که آتشفشان جزیره ایزلا نوبلار که پارک دنیای ژوراسیک در آن احداث شده بود، در آستانه فوران کردن است. کلیر دارنینگ یک سازمان حمایت از دایناسورها را تاسیس می‌کند و این گروه به دنبال پیدا کردن راهی هستند تا این دایناسورها را بگیرند و از جزیره خارج کنند.

فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده