نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

پایان فیلم Fallen Kingdom زمینه ساز فیلم Jurassic World 3 خواهد بود

کالین ترورو اعلام کرد که پایان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom برای فیلم Jurassic World 3 زمینه‌سازی خواهد کرد.

در سال ۲۰۱۵، فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) به روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم موفق شد بیش از ۱.۶۷ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند و به یکی از موفق‌ترین فیلم‌هایی چند سال اخیر تبدیل شود. بدون شک مجموعه پارک ژوراسیک (Jurassic Park)، یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های سینما است و فیلم جدید این مجموعه قرار است تابستان سال آینده اکران شود. ماه گذشته، کمپانی یونیورسال سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کالین ترورو، نویسنده و تهیه‌کننده این مجموعه گفته است که از ابتدا فیلم‌های Jurassic World برای یک سه گانه برنامه‌ریزی شده بودند.

Jurassic World

طبق گفته او هر مجموعه و سه‌گانه، یک آغاز، یک بخش میانی و یک پایان دارد و فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom دومین فیلم از سه‌گانه جدید دنیای پارک ژوراسیک است. با وجود اینکه این فیلم قرار نیست با یک کلیف‌هنگر به پایان برسد، اما برای فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳) زمینه‌سازی خواهد کرد. در مصاحبه با SebasTabany، ترورو توضیح می‌دهد که چرا بخش مهمی از طراحی یک مجموعه این است که بدانیم داستان آن قرار است به کدام سمت برود. او گفت:

من به یاد دارم زمانی که اولین فیلم را ساختیم، به استیون اسپیلبرگ گفتم که این یک آغاز است، در اینجا میانه داستان است و در پایان، اینجا جایی است که می‌خواهیم برویم. من احساس می‌کنم که اگر واقعا می‌خواهیم مردم با شما همراه شوند و مطمئن شویم که به آن علاقه‌مند هستند، این نوع طراحی برای یک مجموعه بسیار مهم است. نیاز داریم که همه در این سطح فکر کنیم. این نمی‌تواند نظر دلخواه یا تنها نظر یک شخص باشد؛ به‌ویژه اگر ما می‌خواهیم که این مجموعه را به یک مجموعه مبتنی بر شخصیت با کسانی که آنچه را که در مجموعه اتفاق می‌افتد دنبال می‌کنند، تبدیل کنیم.

Jurassic World 2

طبق خلاصه داستان و اولین تریلر فیلم Fallen Kingdom، آتشفشان جزیره ایزلا نوبلار که پارک دنیای ژوراسیک در آن احداث شده بود، در آستانه فوران کردن است. ترورو در ادامه گفت که در این فیلم قرار است با تاریک‌ترین و بدترین غرایز انسانی روبه‌رو شویم. با توجه به صحبت‌های او، به نظر می‌رسد که در این فیلم انسان‌ها قرار است آنتاگونیست‌های اصلی فیلم باشند. انسان‌ها دوباره دایناسورها را خلق کرده‌اند و حال آن‌ها باید دایناسورها را رها کنند تا برای دومین بار منقرض شوند؟ برای برخی از شخصیت‌ها مثل اوون گریدی جواب بسیار ساده است: آن‌ها باید نجات پیدا کنند. با توجه به اینکه قرار است در فیلم Fallen Kingdom شاهد تخلیه جزیره ایزلا نوبلار باشیم، این احتمال وجود دارد که اتفاقات فیلم Jurassic World 3 در یک جزیره و مکان کاملا جدید جریان داشته باشد. ترورو گفت:

در پایان این فیلم، کلیف‌هنگر وجود نخواهد داشت، اما پایان فیلم برای کسانی طراحی شده است که می‌خواهند بدانند که در فیلم بعدی چه اتفاقی خواهد افتاد. در فیلم‌های اول Jurassic Park شاهد یک پایان کاملا واضح و قطعی بودیم. آن‌ها کاملا اپیزودیک و تک قسمته بودند. در همکاری با درک کانلی، همکار من در بخش فیلمنامه‌نویسی، ما در مورد اینکه قرار است در آینده چه اتفاقی رخ دهد، فکر می‌کنیم.

Jurassic World: Fallen Kingdom

با وجود اینکه هنوز ساخت فیلم Jurassic World 3 رسما تایید و اعلام نشده است، اما جای تعجبی ندارد که کمپانی یونیورسال به‌زودی ساخت این فیلم را رسما تایید و اعلام کند. کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جف گلدبلوم، جیمز کرامول، دنیلا پیندا، توبی جونز، ریف اسپال و جاستیس اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنتونیا بایونا بوده است.

فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده