نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵

شایعه: سم نیل در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom باز خواهد گشت

طبق شایعات منتشر شده، ممکن است سم نیل، بازیگر نقش دکتر آلن گرانت در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom بازگردد.

از زمانی که کمپانی یونیورسال ساخت فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) و دنباله آن را تایید کرد، بسیاری از طرفداران مجموعه علمی‌ تخیلی پارک ژوراسیک (Jurassic Park) امیدوار بودند که شخصیت‌های اصلی سه‌گانه اصلی این مجموعه از جمله دکتر آلن گرانت با بازی سم نیل، الی ساتلر با بازی لورا درن و یان مالکوم با بازی جف گلدبلوم، در فیلم‌های جدید این مجموعه بازگردند. در حال حاضر فیلم ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده (Jurassic World: Fallen Kingdom) در تابستان سال آینده میلادی اکران خواهد شد و کمپانی یونیورسال پیش از این اعلام کرده است که جف گلدبلوم برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش یان مالکوم، در این فیلم باز می‌گردد. حال در جدیدترین اخبار و شایعات سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که قرار است شاهد بازگشت یک شخصیت دیگر در این فیلم باشیم.

سرانجام هفته گذشته اولین تریلر فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom منتشر شد که برای اولین‌بار شاهد تصاویر رسمی اتفاقات این فیلم بودیم. حال Mr. Sunday Movies، که یکی از کاربران نسبتا معتبر و با سابقه توییتر و یوتیوب است، این تریلر را بررسی و اطلاعات جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است. طبق اطلاعاتی که این کاربر به آن دست یافته و آن را منتشر کرده، سم نیل در ماه آگوست امسال (مرداد یا شهریور) به استودیو فیلمسازی پاین وود یا شپرتون در لندن مراجعه کرده است که در این استودیو، فیلمبرداری و تولید فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom انجام شده بود.

Jurassic Park III

طبق اطلاعاتی که او منتشر کرده، نیل با ظاهری مانند ظاهر نقش خود در فیلم Hunt for the Wilderpeople به این استودیو فیلمسازی رفته است. با این حال، در تیر ماه امسال فیلمبرداری و تولید فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom رسما به پایان رسیده بود، اما گفته می‌شود صحنه یا صحنه‌هایی که نیل در این فیلم قرار است حضور داشته باشد، نیازی به حضور دیگر بازیگران این فیلم یا حداقل کریس پرت و برایس دالاس هاوارد، نبوده است. با این وجود، ممکن است که صحنه حضور نیل تنها یک حضور کاملا افتخاری باشد که در صحنه پس از پایان فیلم نمایش داده شود. پیش از این، نیل در دو فیلم Jurassic Park و فیلم Jurassic Park III (پارک ژوراسیک ۳) در نقش دکتر آلن گرانت به ایفای نقش پرداخته بود.

فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom به کارگردانی آنتونیا بایونا، برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جف گلدبلوم، جیمز کرامول، دنیلا پیندا، توبی جونز، ریف اسپال و جاستیس اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده