نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹

انتشار اولین تصاویر رسمی فیلم X-Men: Dark Phoenix

کمپانی فاکس قرن بیستم اولین تصاویر رسمی فیلم مورد انتظار افراد ایکس: دارک فینیکس (X-Men: Dark Phoenix) را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مجله اینترتیمنت ویکلی شماره جدید خود را به فیلم X-Men: Dark Phoenix اختصاص داده و اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار سال آینده را منتشر کرده است. در این تصاویر شاهد بازگشت شخصیت‌های فیلم‌های قبلی به‌همراه شخصیت جدید این فیلم هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

X-Men: Dark Phoenix 

X-Men: Dark Phoenix 

همچنین این مجله اولین اطلاعات از داستان فیلم X-Men: Dark Phoenix را نیز منتشر کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده، داستان این فیلم ۱۰ سال پس از اتفاقات فیلم X-Men: Apocalypse (افراد ایکس: آپوکالیپس) در سال ۱۹۹۲ جریان دارد. گروه افراد ایکس (X-Men) از یک تهدید ناشناخته به قهرمان ملی تبدیل شده‌اند. در واقع تصویر چارلز اگزاویر به‌عنوان چهره برتر سال روی مجله تایم رفته است و او ارسال گروه تازه تاسیس خود به ماموریت‌های بسیار خطرناک را آغاز کرده است. سیمون کینبرگ، کارگردان فیلم X-Men: Dark Phoenix، گفت:

غرور در حال گرفتن شخصیت خوب او است و او فشار خودش روی گروه X-Men برای فرستادن به ماموریت‌های افراطی و سخت بیشتر را افزایش داده است.

در نتیجه گروه X-Men به اولین سفر فضایی خود که یک سفر کاملا بی‌رحمانه و خطرناک است، فرستاده می‌شوند که در این سفر نیروی فینیکس شخصیت جین گری با بازی سوفی ترنر، بیدار می‌شود. جیمز مک‌آووی، بازیگر نقش پروفسور ایکس گفت:

این فیلم احتمالا احساسی‌ترین فیلم X-Men است که تا به امروز ما انجام داده‌ایم و این فیلم ترحم محور است. در این فیلم شاهد فداکاری‌ها و درد و رنج‌های بسیاری خواهیم بود.

علاوه بر این، مجله اینترتیمنت ویکلی اولین اطلاعات رسمی از نقش شخصیت شرور و منفی اصلی این فیلم با بازی جسیکا چستین، را منتشر کرده است. طبق این اطلاعات، او شکل‌ها و هویت‌های مختلفی دارد که همواره در حال تغییر است و او کسی است که فینیکس را دستکاری کرده تا برای او کار کند. او شخصیتی آرام، اما بسیار بی‌رحم دارد. با این حال، هویت این شخصیت تایید نشده است. جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، جسیکا چستین در نقش آنتاگونیست اصلی فیلم، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر، ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور، کتا ابرهارت در نقش لونا و اسکات شپرد در نقش دکتر جان گری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم X-Men: Dark Phoenix برای اکران در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده