نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

فیلم Morbius the Living Vampire توسط سونی در دست ساخت است

کمپانی سونی پیکچرز در حال ساخت فیلمی براساس شخصیت موربیوس خون آشام زنده (Morbius the Living Vampire) است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) در حال ساخت فیلم دیگری براساس کامیک‌های مرد عنکبوتی (Spider-Man) و مارول است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، این کمپانی در حال ساخت فیلمی براساس شخصیت شرور و ضدقهرمان موربیوس خون آشام زنده است. مت سازاما و بورک شارپلس، نویسندگان فیلم Power Rangers (پاور رنجرز) کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند و اخیرا فیلمنامه اولیه این فیلم را به سونی تحویل داده‌اند. نام این فیلم قرار است برای راحتی خواندن آن موربیوس (Morbius) باشد و سونی مدتی می‌شود که فرآیند ساخت این فیلم را به‌صورت مخفیانه آغاز کرده بود.

Morbius the Living Vampire

همچنین این دو نویسنده کار نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون ناگفته‌های دراکولا (Dracula Untold)، آخرین شکارچی جادوگر (The Last Witch Hunter) و خدایان مصر (Gods of Egypt) را نیز بر عهده داشته‌اند. دکتر مایکل موربیوس نام واقعی این شخصیت است که توسط روی توماس، نویسنده و ژیل کین، طراح و هنرمند، خلق شده است. این شخصیت برای اولین‌بار در سال ۱۹۶۳ و در کامیک Amazing Spider-Man #101 معرفی شد. موربیوس یک دانشمند است که دچار یک بیماری خونریزی نادر می‌شود و پس از تلاش برای درمان بیماری خود، به‌نوعی به یک خون آشام تبدیل می‌شود. او بارها با شخصیت مرد عنکبوتی در دنیای کامیک مبارزه کرده و حتی کمی به یک شخصیت قهرمان تبدیل شده است.

در حال حاضر اطلاعاتی از داستان، کارگردان، بازیگران و تاریخ اکران احتمالی فیلم Morbius در دسترس نیست، اما سازاما و شارپلس در حال کار روی ریبوت سریال Lost in Space (گمشده در فضا) برای شبکه نت فلیکس هستند. در حال حاضر، سونی در حال ساخت دو فیلم فرعی از مجموعه مرد عنکبوتی است، اما این مجموعه بخشی از دنیای سینمایی مارول نخواهد بود و شخصیت اسپایدرمن نیز قرار نیست در این فیلم‌ها حضور داشته باشد. در حال حاضر، فیلمبرداری و تولید فیلم Venom (ونوم) با بازی تام هاردی، آغاز شده و این فیلم قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم Silver and Black (سیلور و بلک) نیز قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده