نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

مرد عنکبوتی در فیلم Venom حضور نخواهد داشت

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو اعلام کرد که شخصیت مرد عنکبوتی قرار نیست در فیلم ونوم (Venom) حضور داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، تایید و اعلام کرده است که شخصیت مرد عنکبوتی در فیلم Venom حضور نخواهد داشت. در جریان فرش قرمز فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) فایگی این خبر را تایید کرد. تام هاردی قرار است ایفاگر نقش ونوم باشد. پس از آنکه وب‌سایت ورایتی از فایگی پرسید که آیا ممکن است شاهد حضور تام هالند در فیلم Venom باشیم، او در جواب گفت:

نه، قرار نیست تام هالند در این فیلم حضور داشته باشد. من فکر می‌کنم دوستان ما در سونی در حال ساخت یک فیلم عالی از شخصیت ونوم هستند و در مورد آن چیز زیادی نمی‌دانم، اما می‌دانم که تام هاردی در این فیلم حضور دارد که برای شروع بسیار خوب است.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) اکران شود. کارگردانی این فیلم قرار است بر عهده روبن فلیشر باشد. او پیش از این، کارگردانی فیلم سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) را بر عهده داشته است. در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) شاهد اولین حضور مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول بودیم و این شخصیت در فیلم Spider-Man: Homecoming بازخواهد گشت. علاوه بر فیلم Venom، سونی در حال ساخت فیلمی بر اساس دو شخصیت بلک کت و سیلور سیبل (Black Cat and Silver Sable) نیز است. جینا پرینس بیتوود کارگردانی فیلم Black Cat and Silver Sable را بر عهده خواهد داشت و کار نوشتن فیلمنامه آن نیز بر عهده کریستوفر یاست خواهد بود. هنوز تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نشده است.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای امسال (۱۶ تیر) به روی پرده‌های سینما برود. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده