نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم Terminator 6 اعلام شد

کمپانی پارامونت پیکچرز زمان شروع فیلمبرداری فیلم مورد انتظار ترمیناتور 6 (Terminator 6) را مشخص و اعلام کرد.

فیلم The Terminator (ترمیناتور) به کارگردانی جیمز کامرون و با بازی آرنولد شوارزنگر، در سال ۱۹۸۴ به روی پرده رفت و موفق شد ۷۸.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از موفقیت این فیلم، کامرون دنباله این فیلم به نام ترمیناتور ۲: روز داوری (Terminator 2: Judgement Day) را ساخت و در سال ۱۹۹۱ منتشر کرد. این فیلم موفق شد بیش از ۵۲۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. فیلم ترمیناتور ۳: خیزش ماشین‌ها (Terminator 3: Rise of the Machines) اولین فیلم این مجموعه بود که کارگردانی آن بر عهده کامرون نبود و در سال ۲۰۰۳ به روی پرده رفت. این فیلم بیش از ۴۳۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و پس از آن فیلم ترمیناتور رستگاری (Terminator Salvation) در سال ۲۰۰۹ اکران و موفق شد بیش از ۳۷۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

Terminator

پس از این فیلم، شوارزنگر بار دیگر به مجموعه ترمیناتور بازگشت و در سال ۲۰۱۵ فیلم ترمیناتور: پیدایش (Terminator Genisys) به کارگردانی آلن تیلور، به روی پرده‌های سینما رفت و با استقبال بسیار ضعیف منتقدان نیز روبه‌رو شد. این فیلم با بودجه ساخت ۱۵۵ میلیون دلار، موفق به فروشی معادل ۸۹.۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۴۴۰.۶ میلیون دلار در سراسر جهان شده است. در بهمن سال ۱۳۹۴، کمپانی پارامونت رسما دنباله فیلم Terminator Genisys را از جدول اکران خود حذف کرد. پس از آن امیلیا کلارک اعلام کرد که کار او با نقش سارا کانر به پایان رسیده است و او در دنباله این فیلم حضور ندارد. در بهمن سال گذشته اعلام شد که کامرون در حال بازگشت به مجموعه Terminator است و او قرار است به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم جدید این مجموعه حضور داشته باشد.

کارگردانی فیلم Terminator 6 که قرار است در زمان اکران نام دیگری داشته باشد، بر عهده تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) خواهد بود و آرنولد شوارزنگر و لیندا همیلتون برای ایفای نقش دوباره در این فیلم باز خواهند گشت. فیلم Terminator 6 قرار است دنباله مستقیم فیلم Terminator 2: Judgement Day (ترمیناتور ۲: روز داوری) باشد و داستان و اتفاقات قسمت سوم تا پنجم این مجموعه را کاملا نادیده خواهد گرفت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع فیلمبرداری و تولید این فیلم مشخص و اعلام شده است. طبق اطلاعات و خبری که وب‌سایت MyEntertainmentWorld منتشر کرده، فیلمبرداری و تولید فیلم Terminator 6 از ماه مارس سال ۲۰۱۸ (اسفند ۱۳۹۶ یا فروردین ۱۳۹۷) آغاز خواهد شد.

Terminator

فیلمبرداری و تولید فیلم Terminator 6 قرار است در شهر بوداپست مجارستان و کشور اسپانیا انجام شود. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده دیوید اس. گویر، چارلز اچ. اگلی و جاش فریدمن بوده است. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما طراحی صحنه این فیلم قرار است بر عهده سونیا کلاوس، طراح صحنه فیلم Prometheus (پرومتئوس) باشد. همچنین اخیرا رابرت پاتریک، بازیگر شخصیت ربات تی-1000 اعلام کرده است که او احتمالا در فیلم Terminator 6 باز خواهد گشت.

فیلم Terminator 6 قرار است در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده