نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

ساخت فیلم جدید Terminator با همکاری جیمز کامرون و تیم میلر

جیمز کامرون با همکاری تیم میلر در نظر دارد فیلم جدیدی از مجموعه ترمیناتور (Terminator) را تولید و منتشر کند.

طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده است، جیمز کامرون، کارگردان و نویسنده فیلم آواتار (Avatar)، در نظر دارد با تیم میلر، کارگردان فیلم ددپول (Deadpool)، و دیوید الیسون، تهیه کننده فیلم ترمیناتور: پیدایش (Terminator: Genisys) تیمی مشترک تشکیل دهد و فیلم جدیدی از مجموعه Terminator را تولید و منتشر کند. گفته می‌شود کامرون که به پدرخوانده این مجموعه شهرت دارد، در سال ۲۰۱۹ دوباره حقوق ساخت فیلم Terminator را بدست خواهد آورد. ددلاین در ادامه به نقل از یک منبع آگاه گفت:

الیسون در تلاش برای تامین بودجه ساخت این پروژه است که شامل تعامل و گفتگو با نویسندگان بلند پرواز داستان‌های علمی تخیلی برای یافتن و خلق یک فیلم خلاقانه می‌شود. در سال ۲۰۱۳ مگان الیسون، خواهر دیوید الیسون و کمپانی Annapurna Pictures که متعلق به مگان است، بخشی از سهام این فیلم را خریداری کرد. با این حال، الیسون همچنان بخش زیادی از حقوق مجموعه Terminator را در دست دارد. او در سال ۲۰۱۱ با پرداخت ۲۰ میلیون دلار حقوق ساخت این فیلم را بدست آورده بود.

Terminator 2: Judgment Day

کامرون حقوق ساخت فیلم اصلی را برای یک دلار به گیل آن هارد، تهیه کننده سابق این مجموعه فروخت و پس از توافقی که با کامرون انجام داد، اجازه داد که کارگردانی فیلم The Terminator را بر عهده داشته باشد. این فیلم با نقش آفرینی آرنولد شوارزنگر، در سال ۱۹۸۴ به روی پرده رفت و موفق شد ۷۸.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از موفقیت این فیلم، کامرون دنباله این فیلم به نام تریمناتور ۲: روز داوری (Terminator 2: Judgement Day) را ساخت و در سال ۱۹۹۱ منتشر کرد. این فیلم موفق شد ۵۱۹.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از موفقیت این فیلم، کامرون این مجموعه را ترک کرد. در طی این سال‌ها سه فیلم دیگر از این مجموعه ساخته و منتشر شده است که هیچکدام موفقیت دو فیلم اول را تکرار نکرده‌اند.

فیلم Terminator Genisys، آخرین فیلم این مجموعه است که به کارگردانی آلن تیلور در سال ۲۰۱۵ به روی پرده رفت و با استقبال بسیار ضعیف منتقدان نیز روبرو شد. این فیلم با بودجه ساخت ۱۵۵ میلیون دلار، موفق به فروشی معادل ۸۹.۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۴۴۰.۶ میلیون دلار در سراسر جهان شده است. ددلاین اضافه می‌کند که هنوز مشخص نشده که فیلم جدید Terminator یک بازسازی از کل مجموعه است یا این که یک ادامه برای دو فیلم اول این مجموعه خواهد بود. با توجه به این که سر کامرون برای ساخت چهار دنباله فیلم Avatar بسیار شلوغ است و زمان خالی ندارد، تیم میلر کارگردانی فیلم Terminator را بر عهده خواهد داشت.

به نظر شما فیلم جدید Terminator به کارگردانی تیم میلر و تهیه کنندگی جیمز کامرون، می‌تواند موفقیت دو فیلم اول این مجموعه را تکرار کند؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده