نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

شخصیت های جدید فیلم Fantastic Beasts 2 معرفی شدند

کمپانی برادران وارنر فهرست شخصیت‌های جدید فیلم Fantastic Beasts 2 را منتشر کرده است که در آن نام نیکلاس فلامل نیز دیده می‌شود.

در کتاب‌های هری پاتر (Harry Potter) شاهد حضور شخصیت‌ها و دانشمندان بسیار مشهور بوده‌ایم و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون قرار است شاهد حضور یک شخصیت و دانشمند دیگر از کتاب‌های هری پاتر در دنیای سینمایی این مجموعه باشیم. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت Pottermore منتشر کرده، در فیلم موجودات جادویی ۲ (Fantastic Beasts 2) قرار است شاهد حضور نیکلاس فلامل، دانشمند و شیمیدان مشهور قرن ۱۴ و ۱۵ میلادی باشیم. اولین بار در کتاب Harry Potter and the Sorcerer's Stone از فلامل نام برده شد که در آن به دنبال جستجو و یافتن اکسیر زندگی بود. برونتیس جودورافسکی قرار است نقش نیکلاس فلامل را در این فیلم بازی کند.

Brontis Jodorowsky

علاوه بر جودورافسکی، درک ریدل در نقش تراکویل تراورس و پاپی کربی تیچ در نقش رزیر از جمله بازیگران جدیدی هستند که کمپانی برادران وارنر حضور آن‌ها در فیلم Fantastic Beasts 2 را تایید و اعلام کرده است. هر دو شخصیت قرار است به اعضای مرگ‌خواران تبدیل شوند تا به لرد ولدمورت خدمت کنند. ولف راث در نقش اسپیلمن، ویکتوریا یتس در نقش بانتی، کورنل جان در نقش آرنولد گازمن و جسیکا ویلیامز در نقش یک شخصیت نامشخص، دیگر بازیگران جدیدی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Fantastic Beasts 2 تایید و اعلام شده است.

پیش از این حضور جانی دپ در نقش گلرت گریندل والد، جود لاو در نقش دامبلدور جوان و کالوم ترنر در نقش تسئوس اسکمندر، در فیلم Fantastic Beasts 2 تایید شده بود. همچنین بازگشت ادی ردمین در نقش نیوت اسکمندر، کاترین واترستون در نقش تینا گلدستین، ازرا میلر در نقش کریدنس بربون، زو کراویتز در نقش لیتا لسترنج، آلیسون سودول در نقش کویینی گلدستین و دن فوگلر در نقش جیکوب کوالسکی، در این فیلم تایید شده است. فیلمبرداری و تولید فیلم Fantastic Beasts 2 مدتی است که آغاز شده و اتفاقات این فیلم در شهر پاریس رخ خواهد داد. همچنین کمپانی برادران وارنر اخیرا تصویری را از دنباله فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (موجودات جادویی و زیستگاه آن‌ها) منتشر کرده‌اند.

فیلم Fantastic Beasts 2 قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران شود. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Fantastic Beasts 2 مانند قسمت اول بر عهده جی. کی. رولینگ خواهد بود و دیوید یتس نیز مانند فیلم اول کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده