نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

تصویر جدیدی از دنباله فیلم Fantastic Beasts منتشر شد

قسمت دوم فیلم Fantastic Beasts And Where To Find Them در حال حاضر در مرحله پس از تولید به سر می‌برد و تیم سازنده تصویر جدیدی از آن را منتشر کرده است.

اگرچه آخرین قسمت از سری فیلم Harry Potter (هری پاتر) تقریبا ۶ سال پیش به پایان رسیده است، اما موفقیتی که اسپین آف آن یعنی فیلم Fantastic Beasts And Where To Find Them (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها) با اکران سال گذشته خود روی پرده سینماها به دست آورد، این اطمینان را در همگان به وجود آورد که طرفداران می‌توانند ساخت و اکران فیلم‌های خیلی زیادی از هری پاتر و دنیای جادوگری او را انتظار داشته باشند. دنباله فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها در حال حاضر در مرحله پس از تولید خود به سر می‌برد و در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویری از این اثر منتشر شده است.

این تصویر جدید در حساب کاربری رسمی فیلم Fantastic Beasts And Where To Find Them 2 در توییتر منتشر شده است. در این تصویر ما شاهد یک صفحه هستیم که نشان‌دهنده‌ی درخواست سفر شخصیت اصلی فیلم به نام نیوت اسکمندر است که این درخواست توسط وزارتخانه‌ی جادو و جادوگری (Ministry of Magic) رد شده است. همچنین در این تصویر شاهد این هستیم که آنها دلیل رد شدن درخواست او را «همکاری نکردن با سازمان و ارائه نکردن دلایل سفر قبلی» عنوان کرده‌اند. بیایید با هم به این تصویر نگاهی بیندازیم و آن را بررسی کنیم:

The Fantastic Beasts sequel

در Fantastic Beasts and Where To Find Them 2 قرار است ادی ردمین در نقش نیوت اسکمَندِر، جانی دپ در نقش گلرت گریندل‌ والد، دن فوگلر در نقش جیکوب کوالسکی، کاترین واترستون در نقش پورپرتینا گلدستین ملقب به تینا، آلیسون سودول در نقش کویینی گلدستین، زوئی کراویتز در نقش لیتا لسترنج و ازرا میلر در نقش کریدنس بِربون دوباره حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. همچنین ما در این فیلم شاهد حضور ستارگانی مانند جود لاو خواهیم بود که قرار است نقش جوانی‌های شخصیت آلبوس دامبلدور را ایفا کند و علاوه بر جود لاو، کیم کلودیا، بازیگر فیلم The Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) و اینکوار اکرت سیگورثون، بازیگر فیلم The Oath (سوگند) در نقش‌هایی نامشخص در قسمت جدید این فیلم حضور دارند. دیوید ییتس هم مانند قسمت اول، کارگردانی دنباله آن را هم بر عهده خواهد داشت.

در ماه جولای، خلاصه‌ای رسمی از فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها 2 منتشر شده بود که این خلاصه به این شرح است:

همانطور که گلرت گریندل‌ والد در قسمت اول قول داده بود، در ادامه داستان به طرز چشمگیر و خیلی جالبی فرار می‌کند و برای رسیدن به هدفی که در پیش رو دارد، پیروان خیلی زیادی را به دور خود جمع می‌کند.

بر خلاف سنت و رسم همیشگی، این بار این استاد است که نیازمند کمک دانشجوی بااستعداد خود می‌شود

او قصد دارد جادوگران را بسیار بالاتر از انسان‌هایی که قدرت جادو و جمبل ندارند ببرد و نشان دهد که جادوگران بسیار برتر از انسان‌های معمولی هستند. حال در این میان می‌توان گفت که تنها کسی که قادر است او را متوقف کند و جلوی کارهای آزاردهنده او را بگیرد جادوگری است که گریندل‌ والد زمانی او را بهترین دوست خود صدا می‌کرد و او هم کسی نیست جز آلبوس دامبلدور. اما در ادامه داستان دامبلدور به جادوگری نیاز پیدا خواهد کرد که در گذشته یک بار توانسته در مقابل گریندل‌ والد بایستد و با او مبارزه کند. آلبوس دامبلدور که یک استاد است، در مبارزه خود به یکی از دانشجوهای سابقش که نیوت اسکمَندِر نام دارد نیاز پیدا می‌کند. ماجراجوی جدیدی که در مقابل نیوت قرار می‌گیرد باعث می‌شود که او دوباره با تینا، کویینی و جیکوب تیم قبلی خود را تشکیل دهد. از طرف دیگر قرار گرفتن آنها در دنیای جادوگری که روز به روز خطرناک‌تر و ترسناک‌تر می‌شود و روبه‌رو شدن با خطراتی جدید که کاملا با آنها ناآشنا هستند، باعث می‌شود که به نوعی وفاداری آنها هم کمی محک بخورد و آزمایش شود. در این فیلم قرار است دنیای جادوگری از آن چیزی که پیشتر بود گسترده‌تر شود و آنها از نیویورک به لندن و از آنجا هم به پاریس خواهند رفت.

طبق گفته خالق داستان‌های هری پاتر یعنی جی کی رولینگ، این سری فیلم قرار است یک سری پنج قسمته باشد. قسمت اول این مجموعه با اکران سال گذشته خود توانست در باکس آفیس سرتاسر جهان رقمی بالغ بر ۸۱۴ میلیون دلار را از آن خود کند. 

قسمت دوم فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them برای اکران در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده