نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

انتشار تصویر تبلیغاتی جدید فیلم Thor: Ragnarok

کمپانی مارول استودیو اخیرا تصویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم مورد انتظار ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) منتشر کرده است.

مارول به تازگی دومین تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) را منتشر کرده است. حال انتظار می‌رود این کمپانی بزودی اولین تریلر فیلم Thor: Ragnarok را نیز منتشر کند. طی ماه گذشته، مارول اولین تصاویر رسمی این فیلم را منتشر کرد. پس از آن اطلاعاتی را از اتفاقاتی که قرار است در فیلم Thor: Ragnarok شاهد آن باشیم، به اشتراک گذاشت. حال این کمپانی تصویر تبلیغاتی جدیدی از این فیلم منتشر کرده است. در این تصویر ثور و هالک را در میدان نبرد گلادیاتوری سیاره ساکار ملقب به سیاره هالک، مشاهده می‌کنیم که در کنار هم قرار گرفته‌اند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Thor: Ragnarok Promo Art

این تصویر، مشابه تصویر تبلیغاتی است که در ماه آذر گذشته از فیلم Thor: Ragnarok منتشر شد. در این تصویر هالک و ثور در حال مبارزه هستند و با توجه به اطلاعات منتشر شده هالک جنگجوی بسیار محبوبی در سیاره ساکار است و ثور سعی می‌کند که اختلافات خود را با او کنار بگذارد تا با او از سیاره ساکار فرار کند. انتظار می‌رود اولین تریلر فیلم Thor: Ragnarok، همزمان با اکران فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲) در اروپا منتشر شود. به نظر می‌رسد جیمز گان، کارگردان این فیلم، این تریلر را اخیرا تماشا کرده است.

اخیرا یکی از طرفداران دنیای سینمایی مارول در مورد اولین تریلر فیلم Thor: Ragnarok از گان در توییتر شخصی او سوالی پرسیده است. گان در جواب گفت ممکن است که این تریلر، بهترین تریلر تاریخ کمپانی مارول استودیو باشد. گان همچنین در جواب سوال‌هایی دیگر گفته که تریلر جدید فیلم Justice League (لیگ عدالت) را دوست داشته است و همچنین علاقه دارد که از شخصیت شرور و منفی Annihilus در دنباله فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) استفاده کند. البته با توجه به اینکه این شخصیت بخشی از دنیای چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four) است، مارول استودیو نمی‌تواند از آن استفاده کند.

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/ هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم  Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست بر روی فیلمنامه این فیلم کار کرده‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده