نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۳

اولین پوستر تبلیغاتی فیلم Thor: Ragnarok منتشر شد

اولین پوستر تبلیغاتی فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) منتشر شده است که در آن هالک و ثور در کنار یکدیگر در حال مبارزه و جنگیدن هستند.

با وجود آنکه انتظار نمی‌رفت، اولین تصویر مفهومی و تبلیغاتی فیلم Thor: Ragnarok منتشر شد. در این تصویر هالک و ثور را در کنار یکدیگر مشاهده می‌کنیم که در به نظر می‌رسد در حال جنگیدن با گروهی هستند. این برای اولین بار است که هالک را در لباس گلادیاتوری خود مشاهده می‌کنیم. گفته می‌شود که بخشی از این فیلم در سیاره هالک جریان دارد و ممکن است این تصویر تبلیغاتی بخشی از اتفاقات فیلم در سیاره هالک را نشان دهد.

The God Of Thunder And Hulk Go To War In First Amazing Promo Art For THOR: RAGNAROK

این در حالی است که ثور با ظاهری متفاوت در این تصویر حضور دارد، شنل او کاملا آسیب دیده است و همچنین از نظر ظاهری نیز بسیار تغییر کرده است و ظاهر بروزتری نسبت به نسخه‌های پیشین خود دارد. از نکات جالب دیگر می‌توان به سلاح ثور اشاره کرد، او به جای در دست گرفتن چکش معروف خود به نام میولنیر، دو شمشیر در دست گرفته است که بی‌شباهت به شمشیر شخصیت والکری نیست. با این حال، این احتمال وجود دارد که بخاطر نظارت استاد بزرگ بر روی مبارزات کیهانی، ثور تصمیم گرفته باشد که از میولنیر استفاده نکند.

با این حال، کمی زود به نظر می‌رسد که شاهد اولین تصاویر رسمی و حتی اولین تریلر فیلم Thor: Ragnarok باشیم، به احتمال زیاد، بهار سال آینده شاهد انتشار اولین تریلر این فیلم از سوی مارول استودیو باشیم. کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری،  کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر / هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ و کیت بلانشت در نقش هلا، شخصیت منفی و شرور فیلم، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. چندی پیش نیز، اعلام شد سم نیل، بازیگر فیلم پارک ژوراسیک (Jurassic Parkبه جمع بازیگران فیلم Thor: Ragnarok اضافه شده است. نقش او در این فیلم هنوز اعلام نشده است.

فیلم  Thor: Ragnarok به کارگردانی تایکا وایتیتی، برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است. ماه گذشته، مارول استودیو با انتشار ویدیویی اعلام کرد که فیلمبرداری فیلم Thor: Ragnarok به طور رسمی به پایان رسیده است. در طول زمان فیلمبرداری این فیلم، تصاویری از حضور کوئین جت و هالک در لوکیشن آزگارد و پشت صحنه فیلمبرداری منتشر شد، همچنین در ادامه تصاویری نیز از فیلمبرداری این فیلم در شهر نیویورک منتشر شد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده