نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

وودی هارلسون رسما به جمع بازیگران فیلم Han Solo پیوست

دیزنی و لوکاس فیلم تایید کردند که وودی هارلسون به جمع بازیگران فیلم مورد انتظار هان سولو (Han Solo) اضافه شده است.

اواسط ماه دی، شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه وودی هارلسون در حال مذاکراه با لوکاس فیلم برای حضور و بازی در فیلم Han Solo است. حال لوکاس فیلم با انتشار بیانیه‌ای در وب‌سایت رسمی جنگ ستارگان این خبر را رسما تایید و اعلام کرد که هارلسون به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. با این وجود نقش او در این فیلم هنوز اعلام نشده است. فیل لرد به همراه کریس میلر، که کارگردانی انیمیشن فیلم لگو (The Lego Movie) و مجموعه فیلم Jump Street را بر عهده داشتند، کارگردانی فیلم Han Solo را بر عهده دارند. نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده لارنس کاسدان و پسرش جان کاسدان است.

فیلم Han Solo پس از  فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story)، دومین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) است که تمرکز این فیلم بر روی دوران جوانی هان سولو و نحوه تبدیل شدنش به یک قاچاقچی، دزد و یک آدم رذل که اولین بار با لوک اسکای واکر و اوبی وان کنوبی در مغازه و بار موس ایزلی دیدار کرد، خواهد بود. با این حال، هنوز اطلاعاتی از داستان فیلم Han Solo منتشر نشده و مشخص نیست که در این فیلم اشاره‌ای به سه گانه اصلی جنگ ستارگان نیز خواهد شد یا خیر. میلر و لرد در بیانیه منتشر شده در ارتباط با پیوستن هارلسون به این فیلم، گفتند:

ما بسیار هیجان زده هستیم و بیشتر از این نمی‌توانیم صبر کنیم تا با هنرمند با استعدادی به نام وودی همکاری کنیم. توانایی او در خلق و نمایش ترحم و طنز به صورت همزمان که نقش او را در این فیلم تشکیل می‌دهد، واقعا منحصر به فرد است. او همچنین در بازی پینگ پونگ نیز فوق العاده است.

Han Solo And Lando Calrissian

طبق شایعات، هارلسون احتمالا نقش مربی هان سولو را در فیلم این شخصیت محبوب بازی خواهد کرد. آلدن ارنرایک در نقش هان سولو جوان قرار است در این فیلم نقش آفرینی کند. همچنین  دونالد گلاور در نقش لاندو کالریسیان جوان و امیلیا کلارک در نقشی نامشخص، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Han Solo تایید شده است. فیلمبرداری این فیلم از ماه فوریه ۲۰۱۷ آغاز خواد شد. لارنس کاسدان و جیسون مک‌گاتلین در نقش تهیه کننده اجرایی و ویل آلگرا در نقش تهیه کننده در این فیلم حضور دارند.

فیلم Han Solo برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده، اکران این فیلم تا دسامبر ۲۰۱۸ عقب افتاده است، طبق گفته منابع آگاه وب‌سایت Making Star Wars، فیلم Han Solo در روز پنج شنبه ۱۳ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۲ آذر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. پیش از اکران فیلم Han Solo، فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII) از مجموعه اصلی جنگ ستارگان به روی پرده خواهد رفت. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) اکران شود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده