نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار تصاویر جدید و با کیفیت بالا از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2

کمپانی مارول تصاویر جدید و با کیفیت بالایی از فیلم مورد انتظار نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) منتشر کرد.

اواسط ماه گذشته سرانجام مارول اولین تریلر فیلم مورد انتظار Guardians of the Galaxy Vol. 2 را منتشر کرد. حال مارول تصاویر جدید و با کیفیت بالایی از این فیلم منتشر کرده است. اکثر این تصاویر را پیش از این در تریلر و تیزر منتشر شده از این فیلم، مشاهده کرده بودیم، اما تصاویر جدیدی نیز دیده می‌شود. در این تصاویر شاهد شخصیت‌های اصلی این فیلم از جمله استار لرد، بیبی گروت، گامورا، دراکس و راکت هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

کریس پرت در نقش پیتر کوئیل / استار لرد، زویی سالدانا در نقش گامورا، دیوید باتیستا در نقش دراکس نابودگر، وین دیزل در نقش بیبی گروت، بردلی کوپر در نقش راکت، الیزابت دبیکی در نقش آیشا، کرت راسل در نقش اگو، کارن گیلان در نقش نبولا، مایکل راکر در نقش یوندو، سین گان در نقش کراگلین، گلن کلوز در نقش نخست وزیر سیاره نوا و پام کلمنتیف در نقش مانتیس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. به تازگی زویی سالدانا حضور شخصیت گامورا را در فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) تایید کرده استسالدانا به MTV گفت:

من نمی‌دانم که آن‌ها چه چیزی برای من در نظر گرفته‌اند، اجازه بدهید من اول فیلمنامه را بخوانم. منظور من این است که من قرار نیست تنها بر روی یک صندلی بشینم و پنج ساعت گریم بشوم تا رنگ پوستم سبز بشود، اما من هر بار که در نهایت روی صحنه می‌روم احساس می‌کنم که بسیار خوشحال و خوش شانس هستم که در اینجا حضور دارم.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 به کارگردانی جیمز گان، برای اکران در تاریخ ۵ می ۲۰۱۷ (۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است. ماه گذشته، استودیو تل‌تیل گیمز با انتشار ویدیوی کوتاهی در مراسم The Game Awards سال ۲۰۱۶ از بازی جدید خود با نام The Guardians of the Galaxy رونمایی کرد. این بازی با همکاری شرکت مارول در دست ساخت قرار دارد. بر همین اساس این بازی تمامی شایعات را تأیید کرد و احتمالا همزمان با اکران فیلم Guardians of the Galaxy vol.2 منتشر خواهد شد. بازی The Guardians of the Galaxy در ۵ اپیزود در سال ۲۰۱۷ برروی رایانه‌های شخصی، کنسول‌های شخصی و موبایل‌ها منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده