نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

اولین تیزر تریلر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 را منتشر شد

مارول سرانجام اولین تیزر تریلر فیلم نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) را منتشر کرد.

بدون شک فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ میلادی است. سرانجام مارول استودیو اولین تیزر تریلر این فیلم را منتشر کرد. در این ویدیو کوتاه نگاه مختصر و کوتاهی به فیلم داریم، هرچند اطلاعات چندانی از داستان و اتفاقاتی که در فیلم باید انتظار آن را بکشیم، فاش نمی‌کند. جیمز گان، کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2، در تویتر شخصی خود گفت که به زودی تریلر کامل این فیلم منتشر خواهد شد، انتظار می‌رود این تریلر طی هفته آینده یا همزمان با اکران فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange) در اروپا، منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تیزر تریلر کوتاه و زیبا را تماشا کنید:

|

در این ویدیو به نظر می‌رسد برای اولین بار سیاره ایگو را مشاهده می‌کنیم، هرچند حضور ایگو در این ویدیو تایید یا تکذیب نشده است. در ادامه این ویدیو اعضای تیم را در حال ماجراجویی در مکان‌های منحصر به فرد و جدید مشاهده می‌کنیم. در اواخر این ویدیو، موضوع علاقه بین استار لرد و گامورا موجب یک بحث سرگرم کننده بین پیتر کوئیل و دراکس می‌شود. در پایان این ویدیو، برای اولین بار شخصیت گروت را در یک لباس مشاهده می‌کنیم. مارول همچنین اولین پوستر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 را نیز منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Guardians of the Galaxy Vol. 2 poster

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 برای اکران در تاریخ ۵ می ۲۰۱۷ (۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است. کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، الیزابت دبیکی، کرت راسل، کارن گیلان، مایکل راکر، سین گان، گلن کلوز و پام کلمنتیف از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده