نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

حضور شخصیت گامورا در فیلم Avengers: Infinity War تایید شد

زویی سالدانا، بازیگر نقش گامورا، حضور این شخصیت را در فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) رسما تایید کرد.

بدون شک سال ۲۰۱۷ برای طرفداران مارول سال فوق العاده‌ای خواهد بود. در طی سال ۲۰۱۷ سه فیلم نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2)، مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) و ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) توسط مارول منتشر خواهند شد. با این حال، طرفداران مارول نیم نگاهی به فیلم Avengers: Infinity War نیز خواهند داشت که طی سال ۲۰۱۷ مراحل تولید و فیلمبرداری خود را سپری خواهد کرد. با این وجود تاکنون اطلاعات زیادی از این فیلم منتشر نشده است، اما می‌دانیم که تانوس با بازی جاش برولین، به عنوان شخصیت منفی اصلی در دو قسمت پایانی فیلم انتقام جویان (Avengers) حضور خواهد داشت.

فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War از تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۱۷ (۴ بهمن امسال) در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز خواهد شد. اوایل این ماه، لیستی از بازیگرانی که برای شروع فیلمبرداری این فیلم فراخوانده شده‌اند، منتشر شد که در این لیست تمامی اعضای گروه نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) نیز دیده می‌شوند. پیش از این وین دیزل، صداپیشه شخصیت گروت، حضور شخصیت‌‌های نگهبانان کهکشان را در این فیلم تایید کرده بود. اما در لیست بازیگران فراخوانده شده نام کارن گیلان، بازیگر نقش شرور و منفی نبولا، نیز دیده می‌شود. او دختر تانوس است. با این حال، مارول تاکنون به طور رسمی اسامی بازیگران و شخصیت‌های فیلم Avengers: Infinity War را تایید و اعلام نکرده است.

حال در حاشیه فرش قرمز مراسم گلدن گلوب 2017 که بامداد دیروز برگزار شد، بخش خبری شبکه MTV با زویی سالدانا مصاحبه‌ای را انجام داده است. از از او پرسیده شد که آیا وی در فیلم Infinity War حضور دارد یا خیر، سالدانا در جواب این موضوع را تایید کرد. او پس از آن گفت که هنوز فیلمنامه را کامل نخوانده است و از علاقه‌اش برای بازی در این نقش گفت. سالدانا به MTV گفت:

من نمی‌دانم که آن‌ها چه چیزی برای من در نظر گرفته‌اند، اجازه بدهید من اول فیلمنامه را بخوانم. منظور من این است که من قرار نیست تنها بر روی یک صندلی بشینم و پنج ساعت گریم بشوم تا رنگ پوستم سبز بشود، اما من هر بار که در نهایت روی صحنه می‌روم احساس می‌کنم که بسیار خوشحال و خوش شانس هستم که در اینجا حضور دارم.

Gamora in Guardians Of The Galaxy

گامورا دختر خوانده و فرزند مورد علاقه تانوس است. با این وجود حضور این شخصیت چندان جای تعجب نداشت، اما هنوز نقش اعضای نگهبانان در فیلم Avengers: Infinity War نامشخص باقی مانده است. با این حال، گامورا احتمالا نقش کلیدی و مهمی به همراه نبولا، در این فیلم خواهد داشت به خصوص که این دو شخصیت دارای ارتباطات خانوادگی با تانوس نیز هستند. این در حالی است که کمپانی مارول در حال جذب و استخدام سیاهی لشگر برای بازی در نقش بیگانگاه فضایی در فیلم Avengers: Infinity War نیز است.

کارگردانی دو قسمت پایانی فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو، خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی است، این گروه پیش از این در دو فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier) و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) همکاری داشته‌اند. فیلم Avengers: Infinity War در اصل به عنوان دو فیلم برنامه‌ریزی شده بود، اما در ماه جولای امسال، نام قسمت دوم تغییر کرد و قرار است نام متفاوتی داشته باشد.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت بدون نام فیلم Avengers در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده