نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

اولین تریلر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 منتشر شد

مارول سرانجام اولین تریلر فیلم مورد انتظار نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) را منتشر کرد.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 سال آینده به روی پرده خواهد رفت و بدون شک یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ است. اواخر ماه مهر بود که مارول تیزر تریلر کوتاهی از این فیلم منتشر کرد، حال شب گذشته، مارول اولین تریلر رسمی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 را منتشر کرد. در حاشیه پنل مارول در نمایشگاه کامیک کان اکسپرینس که در شهر سائو پائولو برزیل در حال برگزاری است، جیمز گان، کارگردان این فیلم، از اولین تریلر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 رونمایی کرد. در تیزر اول، ثانیه‌های کوتاهی بیبی گروت را مشاهده کردیم، اما در تریلر رسمی این فیلم شاهد حضور پر رنگ‌تر این شخصیت هستیم که بدون شک ستاره این تریلر نیز بوده است. همچنین در پایان این تریلر، برای اولین بار شخصیت مانتیس را نیز مشاهده می‌کنیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

|

اتفاقات فیلم، پس از پایان فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) جریان دارد و اعضای نگهبانان کهکشان به سفرهای کیهانی خود ادامه می‌دهند و تلاش می‌کنند تا اسرار و رموز پدر واقعی پیتر کوئیل را کشف کنند. در خلاصه داستانی رسمی فیلم گفته شده است که «دشمنان قدیمی به متحدان جدید تبدیل شده‌اند». احتمالا این موضوع به یوندو اشاره می‌کند که در تیزر اول او را همراه با راکت مشاهده کردیم، نبولا دیگر شخصیتی است که احتمالا در این فیلم دیگر دشمن این گروه نیست و تبدیل به متحد جدید آن‌ها می‌شود. هرچند این موضوع می‌تواند به معنای بازگشت شخصیت کالکتور نیز باشد که در قسمت اول با وجود نابود شدن مکان زندگی‌اش، به اعضای گروه نگهبانان کمک کرد تا از دست رونان فرار کنند.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 برای اکران در تاریخ ۵ می ۲۰۱۷ (۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است. کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، الیزابت دبیکی، کرت راسل، کارن گیلان، مایکل راکر، سین گان، گلن کلوز و پام کلمنتیف از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

هفته گذشته، استودیو تل‌تیل گیمز با انتشار ویدیوی کوتاهی در مراسم The Game Awards سال ۲۰۱۶ از بازی جدید خود با نام The Guardians of the Galaxy رونمایی کرد. این بازی با همکاری شرکت مارول در دست ساخت قرار دارد. بر همین اساس این بازی تمامی شایعات را تأیید کرد و احتمالا همزمان با اکران فیلم Guardians of the Galaxy vol.2 منتشر خواهد شد. بازی The Guardians of the Galaxy در ۵ اپیزود در سال ۲۰۱۷ برروی رایانه‌های شخصی، کنسول‌های شخصی و موبایل‌ها منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده