نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۳۲

تریلر جدید فیلم Justice League احتمالا پیش از پایان سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد

زک اسنایدر از احتمال انتشار تریلر جدید فیلم لیگ عدالت (Justice League) تا پیش از پایان سال ۲۰۱۶ میلادی، خبر داده است.

نخستین تریلر فیلم Justice League در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال منتشر شد و طرفداران امید داشتند که تصاویر جدیدی از این فیلم همزمان با اکران فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) منتشر شود، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد تا احتمال انتشار تصاویر جدیدی از این فیلم تا پیش از پایان سال ۲۰۱۶، کمرنگ شود. حال ممکن است پیش از پایان سال جاری میلادی، شاهد انتشار تصاویر جدیدی از فیلم Justice League باشیم. کاربر اینستاگرامی به نام میکا مک‌آلیستر به تازگی تصویری مشترک از خود با زک اسنایدر، کارگردان این فیلم، در صفحه شخصی خود منتشر کرده است و مدعی شده است که تا پایان ماه دسامبر ۲۰۱۶ تریلر جدیدی از این فیلم منتشر خواهد شد. او در این رابطه گفت:

من از زک پرسیدم که آیا او می‌تواند با من ویدیویی بسازد که الهام بخش از فیلم باشد تا مردم آن را تماشا کنند؟ او گفت طبیعتا دوست دارد، اما بزودی یک تبلیغ واقعی از فیلم مشاهده خواهیم کرد، بنابراین من اکنون نمی‌توانم چیز بیشتری بگویم. منظور او از بزودی، پایان این ماه (دسامبر) است.

بدیهی است که ممکن است منظور اسنایدر ماه‌های اول سال ۲۰۱۷ میلادی باشد، اما این احتمال وجود دارد که به مناسبت کریسمس، کمپانی برادران وارنر و اسنایدر بخواهند که طرفداران را با انتشار تریلر جدیدی از فیلم Justice League غافلگیر کنند. با این حال، تاکنون واکنش جدیدی نسبت به این خبر منتشر نشده است. اخیرا اسنایدر و جیسون موموآ تصاویر جدیدی از شخصیت آکوامن در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Justice League منتشر کرده‌اند. این در حالی است که طبق خبری که اخیرا منتشر شده است، دی‌سی در نظر دارد اکران فیلم لیگ عدالت ۲ (Justice League 2) را به نفع فیلم مستقل بتمن (The Batman)، به تعویق بیاندازد.

فیلم Justice League قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز و ری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. چندی پیش اعلام شد که کیران هایندز، بازیگر سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones نقش قرار است نقش شرور و منفی استپن ولف را در فیلم Justice League بازی کند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده