نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

تصاویر جدیدی از شخصیت آکوامن در فیلم Justice League منتشر شد

زک اسنایدر و جیسون موموآ تصاویر جدیدی از شخصیت آکوامن در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم لیگ عدالت (Justice League) منتشر کردند.

چندی پیش تایید شد که فیلمبرداری فیلم Justice League به پایان رسیده است، با این حال، زک اسنایدر، کارگردان این فیلم، همچنان تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم منتشر می‌کند. او به تازگی تصویر جدیدی از شخصیت آرتور کوری / آکوامن با بازی جیسون موموآ، منتشر کرده است که در حال صحبت کردن با یک شخص نامشخص است. هرچند با توجه به گفتگو نه چندان موفق بروس وین با آرتور کوری که در نخستین تریلر منتشر شده از فیلم Justice League مشاهده کردیم، ممکن است در این تصویر زن شگفت انگیز در حال صحبت با وی باشد تا بتواند نظر او را برای پیوستن به گروه لیگ عدالت تغییر دهد.

اسنایدر در توصیف عکس منتشر شده گفت که در تاریکی مشغول ویرایش فیلم Justice League است. شخصیت آکوامن را اولین بار در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) مشاهده کردیم که در این فیلم حضور بسیار کوتاهی داشت. علاوه بر این، جیسون موموآ که در یک همایش حضور داشت، ویدیویی مستند به نام Canvas of My Life منتشر کرد که در این ویدیو کوتاه، تصاویری جدید از شخصیت آکوامن در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Justice League نیز دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

جیسون موموآ همچنین تایید کرد که فیلمبرداری فیلم آکوامن (Aquaman) بزودی در گلد کوست استرالیا آغاز خواهد شد. در حال حاضر جیمز وان، کارگردان این فیلم، در حال آماده کردن صحنه‌های فیلمبرداری در این منطقه است. علاوه بر موموآ،  امبر هرد برای بازی در نقش ملکه مرا و ویلم دفو برای بازی در نقش نیودیس ولکو، دیگر بازیگرانی هستند که تا به امروز حضورشان در این فیلم تایید شده است. مدتی پیش نیز اعلام شد که پاتریک ویلسون به جمع بازیگران فیلم Aquaman اضافه شده است و قرار است نقش شخصیت شرور و منفی اورم ماریوس ملقب به اوشن مستر (Ocean Master) را در این فیلم بازی کند. فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) اکران شود، اما چندی پیش برادران وارنر اکران فیلم Aquaman  را تا ماه اکتبر همان سال، عقب انداخت.

فیلم Justice League قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز و ری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. چندی پیش اعلام شد که کیران هایندز، بازیگر سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones نقش قرار است نقش شرور و منفی استپن ولف را در فیلم Justice League بازی کند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده