نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

بازیگر نقش شرور و منفی استپن ولف در فیلم Justice League معرفی شد

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که کیران هایندز نقش استپن ولف را در فیلم لیگ عدالت (Justice League) بازی خواهد کرد.

طبق خبرهایی که اخیرا منتشر شده است، کیران هایندز، بازیگر سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) و فیلم مونیخ (Munich)، قرار است نقش شرور و منفی استپن ولف را در فیلم Justice League بازی کند. طبق گفته منابع نزدیک به وب‌سایت درپ، شخصیت استپن ولف در این فیلم کاملا موشن کپچر و سی‌جی خواهد بود که برخلاف موشن کپچر شخصیت تانوس در فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) است. این منبع در ادامه اضافه می‌کند که ظاهر استپن ولف در فیلم Justice League نسبت به ظاهر او که اولین بار در صحنه‌های حذف شده فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) مشاهده کردیم، قرار است بروزرسانی شود و تغییراتی در آن اعمال خواهد شد.

Ciarán Hinds in Game of Thrones

فیلم Justice League به کارگردانی زک اسنایدر، قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. استپن ولف برادر کوچک‌تر هگرا و دایی دارکساید است، او همچنین یکی از رهبران ارتش دارکساید نیز است. استپن ولف یکی از معدود شخصیت‌هایی است که توانسته است در مبارزه با دومزدی، هیولایی که یکبار سوپرمن را به قتل رساند، جان سالم به در ببرد. او و ارتش دارکساید در فیلم Justice League به دنبال جعبه‌های سه گانه‌ای هستند که در زمین قرار دارند و بتمن و زن شگفت‌انگیز به دنبال تشکیل تیمی هستند تا با استپن ولف مقابله کنند.

کیران هایندز نقش آبرفورت دامبلدور، برادر آلبوس دامبلدور، را در فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ - قسمت دوم (Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2) نیز بر عهده داشته است. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز، جرمی آیرونز و ری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده