نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

فیلمبرداری فیلم Jurassic World 2 از مارس ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد

آنتونیو بایونا در مصاحبه جدید خود تایید کرد که فیلمبرداری فیلم دنیای ژوراسیک ۲ (Jurassic World 2) از ماه مارس ۲۰۱۷ آغاز می‌شود.

آنتونیو بایونا که او را بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون یتیم‌خانه (The Orphanage) و غیرممکن (The Impossible) می‌شناسیم، چندی پیش به عنوان کارگردان دنباله فیلم دنیای ژوراسیک (Jurassic World) معرفی شد. جدیدترین فیلم او به نام تماس تلفنی هیولا (A Monster Calls) ماه آینده به روی پرده خواهد رفت. حال بایونا در حال حاضر بر روی فیلم Jurassic World 2 که یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ است، کار می‌کند. او در مصاحبه جدید خود تایید کرده است که فیلمبرداری این فیلم از ماه مارس ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. بایونا در رابطه با داستان فیلم گفت:

هر داستانی متفاوت است و شما نیاز به یافتن عمق و پیچیدگی در هر داستان دارید و سعی کنید آن را بر روی صفحه نمایش روایت کنید. ساخت دنباله Jurassic World فراتر از یک تجربه همکاری مشترک با فیلمسازان است و نه تنها با کالین ترورو در این فیلم همکاری می‌کنیم، بلکه استیون اسپیلبرگ و فرانک مارشال نیز در ساخت این فیلم به ما کمک می‌کنند. با این حال، تا اینجا این نوزاد [فیلم] مال من بوده است. آن‌ها نظرات خود را به اشتراک می‌گذارند و با همکاری یکدیگر به داستان فیلم زندگی می‌دهیم. اما من در همان زمان به دنبال یافتن ایده‌‌ای بسیار شخصی برای گفتن یک داستان هستم. من فکر می‌کنم مقدار زیادی از ایده‌های شخصی خودم در فیلم وجود خواهد داشت.

همچنین بایونا در ادامه زمان شروع فیلمبرداری فیلم Jurassic World 2 اعلام و تایید کرد. او در ادامه گفت:

ما اکنون در حال کار بر روی فیلم هستیم و فیلمبرداری از مارس ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد.

کالین ترورو به همراه درک کانلی بر روی فیلمنامه فیلم Jurassic World 2 کار می‌کنند، ترورو پیش از این کارگردانی فیلم اصلی را بر عهده داشت و به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. کریس پرت و برایس دالاس هاوارد برای بازی در نقش اوون گرادی و کلیر دارنینگ در دنباله فیلم Jurassic World باز خواهند گشت. هفته گذشته اعلام شد که توبی جونز و ریف اسپال نیز به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند. فرانک مارشال و استیون اسپیلبرگ نیز به عنوان تهیه کننده در فیلم Jurassic World 2 حضور خواهند داشت.

فیلم  Jurassic World 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده