نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

فیلم Jurassic World 2 ترسناک تر و دلهره آور تر از فیلم اول خواهد بود

کالین ترورو، تهیه کننده فیلم Jurassic World 2، می‌گوید که این فیلم از قسمت اول آن ترسناک‌تر و دلهره‌آور تر خواهد بود.

اخبار مرتبط

فیلم دنیای ژوراسیک ۲ (Jurassic World 2) به عنوان دومین فیلم از سه گانه جدید مجموعه پارک ژوراسیک (Jurassic Park) در سال ۲۰۱۸ به روی پرده خواهد رفت. حال طبق گفته کالین ترورو، تهیه کننده فیلم Jurassic World 2، این فیلم، از دنیای ژوراسیک (Jurassic World) ترسناک‌تر و دلهره‌آور تر خواهد بود. او در مصاحبه اخیر خود با پادکست ژوراسیک، این نظر را داد و صحبت‌های بیشتری را نیز در رابطه با این فیلم اشتراک گذاشته است. کارگردانی فیلم Jurassic World 2 بر عهده آنتونیو بایونا است، بایونا پیش از این برای کارگردانی فیلم ترسناک یتیم‌خانه (The Orphanage) محصول سال ۲۰۰۷، شناخته شده است. به نقل از اینترمیتنت وکیلی، ترورو می‌گوید:

از فیلم اول ترسناک‌تر و دلهره‌آور تر خواهد شد. این تنها راهی است که می‌توان داستان آن را طراحی کرد و نوشت. مدت‌ها قبل و پیش از انتخاب کارگردان فیلم، من می‌دانستم که می‌خواستم بایونا کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد، هرچند هر شخصی که تاکنون اسم آن را شنیده بودید می‌توانست کارگردان این فیلم باشد. بنابراین همه چیز در مجموعه فقط براساس توانایی‌ها و مهارت‌های او [بایونا] شکل گرفته است.

بایونا نیز در این پادکست حضور داشت و در صحبت‌های خود اشاراتی را نیز به فیلم Jurassic World 2 کرد. او گفت:

چیزهایی که شما واقعا انتظارشان را ندارید قرار است در فیلم رخ دهد و این بسیار هیجان انگیز است.

ترورو در ادامه جزئیات بیشتری را از فیلم Jurassic World 2 به اشتراک گذاشت و اضافه کرد که بزرگ‌تر بودن فیلم لزوما به معنای دایناسورهای بزرگ‌تر و صحنه‌های اکشن بیشتر نیست. او در ادامه می‌گوید:

من فکر نمی‌کنم که بزرگ‌تر بودن فیلم به معنای دایناسورهای بزرگ‌تر یا بهتر یا صحنه‌های اکشن و حماسی بیشتر باشد، مردم لزوما به دنبال چیزهای بیشتری در این مجموعه هستند و آن چه که آن‌ها می‌خواهند را من دوست دارم.

Jurassic World

صحبت‌های ترورو مشابه مصاحبه سال گذشته وی در مورد فیلم Jurassic World 2 است. او به پادکست ژوراسیک گفت:

این یک فیلم دیگری خواهد بود که قرار است ساخته شود. مخاطبان فیلم به ما اجازه می‌دهند که ما تا حد معینی به سطح بعدی برویم و لزوما در مورد اندازه و تعداد دایناسورها نیست. من فکر می‌کنم که فیلم به چیز بسیار بیشتر و بهتری نیاز دارد. این در مورد دایناسور بیشتر یا بزرگ‌تر یا بهتر نیست، بلکه در مورد استفاده از این نقطه شروع برای ارائه یک داستان بزرگ‌تر در مورد رابطه ما با حیوانات است. طرفداران در ذهن خود ایده‌های بسیار زیادی را برای ادامه Jurassic World ساخته‌اند و من قصد ندارم آن را فراموش کنم، اما ما در حال حاضر تعداد زیادی دایناسور تحت تعقیب مردم و افراد در جزیره داریم و من فکر می‌کنم که شما بچه‌ها و همچنین مخاطبان عام می‌توانید به کشف چیزهای دیگری بروید.

ترورو کارگردانی قسمت اول فیلم Jurassic World را بر عهده داشته است و این فیلم توانسته است با فروشی معادل ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر جهان، در حال حاضر چهارمین فیلم پرفروش دنیا باشد. او در حال حاضر کارگردانی فیلم کتاب هنری (The Book of Henry) را بر عهده دارد که این فیلم قرار است در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۶ خرداد ۱۳۹۶) اکران شود. ترورو همچنین کارگردانی فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۹ (Star Wars: Episode IX) نیز بر عهده دارد. فیلم Jurassic World جدیدترین فیلم این مجموعه پس از فیلم پارک ژوراسیک ۳ (Jurassic Park III) است که این فیلم در سال ۲۰۰۱ به روی پرده‌های سینما است. این مجموعه براساس مجموعه رمان‌های Jurassic Park مایکل کرایتون ساخته و اکران می‌شود.

فیلم  Jurassic World 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده