نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

فیلم Black Panther از اکثر فیلم های مارول جدی تر خواهد بود

چادویک بوزمن، بازیگر نقش تی‌چالا / پلنگ سیاه در فیلم پلنگ سیاه (Black Panther)، در مصاحبه اخیرش گفته است که این فیلم از اکثر فیلم‌های مارول لحن جدی‌تری را خواهد داشت. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در حالی که فیلم‌های مارول دارای صحنه‌های تاثیر گذار و احساسی زیادی هستند، اما در ویژگی‌هایی چون سبک‌تر بودن و شوخی‌های متعدد در فیلم مشترک هستند که نقطه مقابل فیلم‌های دی‌سی است که فیلم‌های آن تا به امروز لحن جدی و تیره‌تری را داشته‌اند. با این حال، ستاره فیلم Black Panther اعلام کرده است که در این فیلم مورد انتظار لحن متفاوتی نسبت به اکثر فیلم‌های منتشر شده از سوی مارول، اتخاذ شده است. چادویک بوزمن در مصاحبه اخیر خود که با CBR انجام داده است، توضیح داد که پلنگ سیاه دارای یک لحن و گفتار متفاوت در صحبت کردن نسبت به لحن کنایه آمیز و طنز قهرمانان دیگر مارول مانند مرد آهنی و مرد مورچه‌ای، است و این لحن و گفتار بر روی فیلم تاثیر خواهد گذاشت. بوزمن می‌گوید:

فیلم‌های ابرقهرمانی تاریک و تیره‌تر بیشتر من را به خود جذب می‌کنند و من آن‌ها را بیشتر دوست دارم. من خوشحالم که لحن پلنگ سیاه ممکن است کمی جدی‌تری باشد.

او در ادامه به اولین حضور این شخصیت در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) اشاره می‌کند. بوزمن در ادامه می‌گوید:

من فقط میخواستم کار خودم را از اینجا آغاز کنم و این چیزی بود که ما انجام دادیم. این چیزی است که من قصد انجام دادن آن را دارم. من همیشه دوست داشتم زمانی در یک فیلم ابرقهرمانی به عنوان یک ابرقهرمان بازی کنم و من فکر می‌کنم در این لحظه و مکان این انتظار به پایان رسیده است. کسانی را که اینجا هستند بیشتر دوست دارم. برای انجام این کار بسیار هیجان زده هستم.

T

کارگردانی فیلم Black Panther بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station است، او اخیرا در مورد مشکلاتی که برای حفظ یک فیلم تیره و تاریک در دنیای سینمایی مارول درگیر آن است، صحبت کرده است. او در مصاحبه با اینترتینمت ویکلی می‌گوید:

این یک چالش خاص است. باید دید مارول در طی سال‌های گذشته چه کارهایی انجام داده است و آنچه که می‌بینیم این است که بسیاری از استودیوها اکنون در حال انجام کاری هستند که مارول انجام داده است تا به موفقیت برسد و به دنبال خلق محتوای یک جهان خاص است که شخصیت‌ها مرتبط به هم باشند تا زمینه برای ایجاد و ساخت کراس‌آور میان آن‌ها فراهم باشد.

من فکر می‌کنم این فیلم، به عنوان یک فیلم شخصی می‌تواند یک چالش خلاقانه برای من باشد. این فیلم، شخصی‌ترین فیلم من تا به امروز است و بعضی‌ها می‌گویند من دیوانه شده‌ام، اما من به طور کامل در این مورد جدی هستم. در حال حاضر مشغله ذهنی من این شخصیت و این داستان است و من فکر می‌کنم هنوز هم می‌شود یک فیلم بسیار منحصر به فرد با یک روایت کلی مناسب ایجاد کرد.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۱۸ (۱۳ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده