نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۳

کامیک کان 2016: تاریخ آغاز فیلمبرداری فیلم Black Panther اعلام شد

در حاشیه پنل مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان 2016، زمان شروع فیلمبرداری فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) اعلام شد، همچنین جزئیات و اطلاعات جدیدی از بازیگران حاضر و نقش آن‌ها در این فیلم اعلام و منتشر شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مارول استودیو در حاشیه پنل خود در کامیک کان سن دیگو 2016 تایید کرد که فیلمبرداری فیلم Black Panther از ژانویه ۲۰۱۷ (دی-بهمن) آغاز خواهد شد. رایان پناگس، معاون بخش رسانه‌های دیجیتالی مارول، نیز این خبر را در توییتر شخصی خود تایید کرد. همچنین مارول در ادامه از لوگو جدید فیلم Black Panther رونمایی کرد. شما در ادامه می‌توانید این لوگو را مشاهده کنید:

Black-Panther-logo

هرچند که هنوز تمام بازیگران فیلم Black Panther مشخص نشده‌اند، با این حال، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو و تهیه کننده این فیلم، برای اولین بار لیست بازیگران این فیلم همراه با نقش آن‌ها را منتشر کرد. لوپیتا نیونگو برای بازی در نقش ناکیا (که طرفداران او را با نام مستعار مالیس یا کینه‌توز نیز می‌شناسند)، دانای گوریرا برای بازی در نقش  اوکویه و مایکل بی جردن برای بازی در نقش اریک کیلمانگر از جمله بازیگرانی هستند که در کنار چادویک بوزمن، که نقش تی چالا / پلنگ سیاه را بازی می‌کند، به ایفای نقش خواهند پرداخت. هرچند جردن، بازیگر و ستاره فیلم کرید (Creed)، پیش از این حضور خود را در ماه ژوئن در این فیلم تایید کرده بود.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۱۸ (۱۳ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است و کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم Creed، خواهد بود.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده