نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۲

احتمال حضور لوپیتا نیونگو در فیلم Black Panther

لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong'o)، ممکن است همکاری خود را با دیزنی گسترش دهد. بازیگر برنده جایزه اسکار  برای فیلم ۱۲ سال بردگی (12Years a Slave) درحال مذاکره برای حضور در فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق اعلام هالیوود ریپورتر، لوپیتا نیونگو درحال مذاکره با استودیو مارول برای حضور در کنار چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) در فیلم پلنگ سیاه است. هرچند اطلاعاتی در مورد نقش احتمالی وی منتشر نشده است اما هالیوود‌ ریپورتر گزارش داده که او احتمالا نقش معشوقه تی‌چالا/پلنگ سیاه را بازی خواهد کرد.

تعداد شخصیت‌های علاقه‌مند به پلنگ سیاه در کمیک‌های این مجموعه زیاد هستند، اما هیت‌فیکس گزارش می‌دهد با توجه به مشخصات این بازیگر، این شخصیت ممکن است اورورو مونرو/استورم (Ororo Munroe/Storm) از مجموعه X-Men باشد. اما از آنجا که حق ساخت مجموعه فیلم‌های X-Men در دست فاکس قرن بیستم است، اورورو از لیست خارج خواهد شد. به جای آن، این سایت می‌تواند نظریه‌‌های دیگری را در مورد نقش نیونگو بررسی کند.

در صورتی که نیونگو به جمع بازیگران فیلم پلنگ سیاه اضافه شود، این چهارمین همکاری وی با دیزنی پس از موفقیت در فیلم‌هایی چون جنگ ستارگان:  نیرو برمی‌خیزد، کتاب جنگل(The Jungle Book) و ملکه کاتوه (The Queen of  Katwe) خواهد بود. او که در فیلم نیرو بر می‌خیزد نقش Maz Kanata را بر عهده داشت در قسمت هشتم جنگ ستارگان نیز حضور دارد.

فیلم پلنگ سیاه به کارگردانی رایان کوگلر (Ryan Coogler)، در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۱۸ (۱۳ بهمن ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.

منبع: Moviefone


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده