نویسنده: محمد شیرزاده
// چهار شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۴

سباستین استن از احتمال حضورش در فیلم Black Panther می‌گوید

به تازگی سباستین استن، بازیگر نقش «سرباز زمستان» در فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War)، صحبت‌هایی درباره حضور یا عدم حضورش در فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther) انجام داده است. با زومجی همراه باشید.

هشدار: این مطلب داستان فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی را لو می‌دهد.

یک ماه از اکران «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» گذشته و دنیای سینمایی مارول در حال پیش‌روی است. این فیلم بی شک یک موفقیت بزرگ بوده و فروش دیزنی در سینماها را به شکل چشم‌گیری افزایش داده است. با این حال، جنگ داخلی بین ابرقهرمانان تاثیر بزرگی روی دنیای سینمایی مارول خواهد گذاشت. اینکه چه تاثیری بر فیلم‌های «دکتر استرنج» (Doctor Strange)، «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) و «پلنگ سیاه» خواهد داشت، هنوز نامشخص است. مطمئنا همه چیز در دنیای سینمایی مارول تغییر خواهد کرد، به خصوص برای «سرباز زمستان» با بازی سباستین استن.

از آن‌جایی که آخرین مکان شناخته شده «باکی بارنز» آفریقا است، آیا ممکن است «باکی» سال ۲۰۱۸ در فیلم سینمایی «پلنگ سیاه» حضور پیدا کند؟ وبسایت کمیک بوک در مصاحبه‌ای با استن از وی پرسید که دوست دارد «سرباز زمستان» در کدام فیلم حاضر باشد. استن در این رابطه گفت:

راستش را بخواهید نمی‌دانم. در واقع پاسخ کاملا روشنی برای این سوال وجود دارد، اما الان در رابطه با آن صحبت نمی‌کنم. او (سرباز زمستان) در پایان فیلم کجا بود؟ این همان فیلمی است که باید در آن حضور پیدا کند. فکر می‌کنم این اتفاق طبیعی است.

حضور استن در «پلنگ سیاه» او را از ریشه‌های «کاپیتان آمریکا» کاملا جدا خواهد کرد. این همچنین اولین دفعه‌ای خواهد بود که از زمان «کاپیتان آمریکا: اولین انتقام جو» (Captain America: The First Avenger)، «سرباز زمستان» توسط برادران روسو به نمایش گذاشته خواهد شد. البته در حال حاضر سباستین استن در کنار چادویک بوزمن در لیست بازیگران حضور ندارد. البته هنوز زود است و از الان حدس و گمان‌هایی درباره حضور «یولیسس کلا» در این فیلم وجود دارد. «باکی» ممکن است بعدا به لیست بازیگران اضافه شود و یا تا زمان اکران به عنوان یک راز باقی بماند.

البته مشخص است که استن در رابطه با حضورش در «پلنگ سیاه» اطلاع ندارد اما حرف‌هایش درست است. در دنیای ابرقهرمانان، به خصوص در دنیای سینمایی مارول، مهم‌ترین چیز مکان رخ دادن داستان است. کوین فایگی، رئیس استودیو، بی دلیل شخصیت‌ها را به کشور و یا مکان دیگری نمی‌برد. اگر «باکی بارنز» در واکاندا حضور داشته باشد، پس دلیل مهمی داشته است. حضور «سرباز زمستان» در «پلنگ سیاه» می‌تواند فیلم را بسیار سرگرم‌کننده‌تر کند.

البته بیدار کردن «سرباز زمستان» قبل از اینکه شستشوی مغزی‌اش درمان پیدا کند، منطقی نخواهد بود، مگر اینکه این اتفاق به زور رخ دهد و یا «شاه تی چالا» مجبور شود برای مقابله با دشمنانش از نیروی کمکی استفاده کند. همچنین این امکان وجود دارد که «تونی استارک» یا «دکتر استرنج» قبل و یا هنگام رخ دادن اتفاقات «پلنگ سیاه» به واکاندا بیایند.

«دکتر استرنج» در تاریخ ۱۴ آبان ۱۳۹۵، «محافظین کهکشان ۲» (Guardians of the Galaxy Vol. ۲) در ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» در ۱۶ تیر ۱۳۹۶، « پلنگ سیاه»  در ۲۷ بهمن ۱۳۹۶، «انتقام جویان: جنگ بی نهایت قسمت ۱» (Avengers: Infinity War Part ۱) در ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، «مرد مورچه‌ای و واسپ» (Ant-Man and the Wasp) در ۱۵ تیر ۱۳۹۷، «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) در ۱۷ اسفند ۱۳۹۷، «انتقام جویان: جنگ بی نهایت قسمت ۲» (Avengers: Infinity War Part ۲) در ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ و چهار فیلم بدون نام مارول در تاریخ‌های ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۰ تیر ۱۳۹۹ و ۱۶ آبان ۱۳۹۹ اکران خواهند شد.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده