// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱

بازی های هفته اول تیر 1397 برای اندروید

این هفته در بهترین بازی‌های اندروید از بازی شوتر جذاب Space Pioneer گفته‌ایم و بازی استراتژی Art of War 3 را داریم.

در اولین هفته تابستان نیز زومجی به رسم گذشته فهرستی از بهترین بازی‌های را برای تجربه در آخر هفته جمع‌آوری کرده است. این هفته اگر به دنبال یک سرگرمی استراتژیک هستید بازی Art of War 3 گزینه‌ی مناسبی برای به چالش کشیدن قدرت استراتژی شما خواهد بود. از طرفی برادران وارنر نیز با کپی برداری و کمی خلاقیت بازی اندروید و آیفون Westworld را برای گوشی‌های موبایل منتشر کردند. اگر به لگو علاقه دارید و از قضا عاشق مجموعه جنگ ستارگان‌ هستید، تجربه بازی LEGO Star Wars Microfighters را فراموش نکنید.

شما می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. 

بازی Art of War 3

Art of War 3

برخلاف رایانه‌های شخصی بازی‌های استراتژی موبایل از قواعد متفاوتی پیروی می‌کنند. به عنوان مثال سوپرسل در بازی استراتژی کلش آف کلنز، دیدگاه متفاوتی را از بازی‌های استراتژی ایجاد کرده است که تفاوت بنیادی با بازی‌های استراتژی کلاسیک دارد. اما هنوز هم استودیوهایی هستند که سعی دارند با حفظ هویت آشنای این سبک، آثاری را برای سرگرم کردن قشر خاص بازیکنان عرضه کنند. بازی Art of War 3 داستان دو گروه مقاومت و اتحاد را روایت می‌کند که در نبردی با یکدیگر به سر می‌برند. گروه مقاومت شامل اعضایی است که در برابر زیاده‌‌خواهی‌ها ایستادگی می‌کنند و از طرفی گروه اتحاد از نیروهایی نظامی تشکیل می‌شود که به دنبال دنیای جدید و متفاوتی هستند. در جریان بازی باید با ساخت پایگاه و ارتقاء ساختمان‌ها و سربازها، ارتشی از نیروهای کارآمد را برای جنگ با حریف آموزش دهید. استودیوی Gear تمرکز اصلی‌اش را روی ساخت یک بازی آنلاین گذاشته است و در نتیجه بازیکنان می‌توانند در حالت PvP با یکدیگر جنگ رو‌دررو داشته باشند. این بازی اکنون به صورت رایگان در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Art of War 3

بازی Flick Arena

Flick Arena

Flick Arena یک بازی استراتژی Real-Time است که در آن دو بازیکن به صورت رو در رو برای دوئل سریع با یکدیگر رقابت می‌کنند. در جریان بازی باید با استفاده از شخصیت‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اید، به شکلی نیروها را در میدان نبرد مستقر کنید که با آغاز بازی، بیشترین تعداد از نیروهای حریف را از دور خارج کنند. به لطف طراحی متفاوت میدان‌های نبرد، محیط بازی نیز در نحوه‌ی جهت‌دهی نیروها نقش ایفا می‌کند و باید با توجه به خطراتی که متوجه نیروهایتان است، استراتژی خود را پیاده کنید. در جریان بازی هر یک از طرفین رقابت یک پادشاه و مینیون‌هایی را دارند و باید هر یک از بازیکنان در کنار محافظت از پادشاه خود سعی کنند تا پادشاه حریف را از بین ببرند. با ورود به بازی باید با تعیین جهت برای هر شخصیت حمله را آغاز کنید و با مشاهده نتیجه حمله، مراقب انتخاب‌های حریف باشید. بازی Flick Arena اثری جذاب، استراتژیک و اعتیادآور است که می‌تواند در بلند مدت شما را سرگرم کند. متاسفانه به دلایلی در حال حاضر تنها با تغییر آی‌پی می‌توانید به تجربه این بازی آنلاین بپردازید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Flick Arena

بازی LEGO Star Wars Microfighters

LEGO Star Wars Microfighters

بعد از بازی‌های بزرگی که کمپانی برادران وارنر از مجموعه لگو منتشر کرد، مدتی می‌شود که لگو بازی‌های آرکید را برای تلفن‌های همراه منتشر می‌کند. اولین تفاوت بازی‌های لگو موبایل با نسخه‌های کنسولی، محتوایی است که در موبایل شاهد هستیم. برخلاف نسخه کنسولی که دنیایی عظیم و پر محتوا را با ماموریت‌های فرعی و اصلی در اختیار بازیکنان می‌گذارد،‌ بازی‌های موبایل لگو روی یک سبک گیم‌پلی فرضا مسابقه‌ای تمرکز دارند و در نتیجه می‌توانند برای مدتی کوتاه بازیکنان را سرگرم کنند. بعد از یک بازی موتور سواری با موضوع نینجاها، لگو سیستم بازی دیگری را با حضور شخصیت‌های لگو، اینبار در دنیای جنگ ستارگان منتشر کرده است. بازی LEGO Star Wars Microfighters سبک رقابتی دارد و در جریان بازی باید سوار  بر یک سفینه، از میان صخره‌ها مانور دهید و برای کسب امتیاز تلاش کنید. بازی در کنار سفینه‌های مختلف،‌ محیط‌های متنوعی نیز دارد که می‌توانید در آنها شرکت و رقابت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون LEGO Star Wars Microfighters

بازی Space Pioneer

Space Pioneer

از یک بازی شوتر با دوربین ایزومتریک چه توقعی دارید؟ دشمنان متفاوت؟ گیم‌پلی روان و سریع؟ یا انواع اقسام سلاح‌ها؟ بازی Space Pioneer بی‌شک یکی از بهترین بازی‌های شوتری است که در چند وقت اخیر برای اندروید و iOS منتشر شده است. در این بازی شما به عنوان یک جایزه‌بگیر فضایی باید به نبرد با جانورها و حشراتی غول آسا بروید. هر مرحله Space Pionner شامل ماموریت متفاوت از تسخیر منطقه‌ای خاص تا از بین بردن پایگاه موجودات فضایی می‌شود. البته گیم‌پلی بازی در چند ماموریت خلاصه نمی‌شود و در جریان بازی با باس‌های متفاوتی روبه‌رو می‌شوید و باید با ارتقاء سلاح‌های خود، به مصاف آنها بروید. شخصیت اصلی همچنین یک روبات عنکبوتی دارد که در نوع خود جذاب و گاهی حتی با مزه است. خوشبختانه رابط‌ کاربری و محل قرار گیری آیتم‌های مورد نیاز به خوبی در بازی در دسترس قرار گرفته‌اند و به راحتی می‌توانید در زمان مبارزه به آنها دسترسی پیدا کنید. از طرفی هدف گیری خودکار نیز برای کمک به بازیکنان در Space Pioneer وجود دارد و می‌توانید آسان‌تر دشمنان را از بین ببرید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Space Pioneer

بازی Westworld

Westworld

یکی از بازی‌هایی که با اعلام قبلی عرضه شد، بازی Westworld بود که با الهام از سریالی با همین نام تولید شده است. در این بازی به عنوان یک کارآموز به شبیه‌ساز مدیریت پارک دسترسی پیدا می‌کنید و باید به بهترین شکل ممکن این پارک را برای جلب نظر مهمان‌ها مدیریت کنید. بازی از بسیاری جهات شباهت بی چون و چرایی به Fallout Shelter دارد و حتی اخباری مبنی بر شکایت بتسدا از برادر وارنر شنیده می‌شود. گیم‌پلی بازی در حقیقت به دو بخش پارک و بخش مدیریت تقسیم شده است. بخش پارک مکانی است که مهمان‌ها به سراغ کارهای مورد علاقه خود از جمله سرقت بانک می‌روند و این شما هستید که باید در اتاق فرمان شرایط را برای مهیا شدن خواسته مهمان‌ها ایجاد کنید. بازی تنوع زیادی در زمینه شخصیت‌ها و سطوح مختلف ساختمان‌ها دارد و به ویژه در زمینه طراحی‌ها و گرافیک ستودنی است. اگر به بازی‌های مدیریتی و استراتژی علاقه دارید و از قضا سریال پر طرفدار وست ورلد را نیز تماشا کرده‌اید، این بازی را از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Westworld


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده