نویسنده: پیمان مرادی
// شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹

معرفی بازی موبایل LEGO Star Wars Microfighters

LEGO Star Wars Microfighters، یک بازی آرکید سرگرم کننده است که در این مطلب به معرفی آن خواهیم پرداخت.

برند لگو هم اکنون معروف‌ترین برندی است که در زمینه‌ی تولید اسباب بازی فعالیت می‌کند. محبوبیت بی‌نظیر اسباب بازی‌های لگو باعث شده تا پای این برند به دنیای سینما و تلویزیون هم باز شود. فروش خوب انیمیشن‌های سینمایی لگو نه تنها از طریق گیشه برای این شرکت سودآوری می‌کند، بلکه تماشاچیان را نیز به خرید ست‌های مختلف اسباب‌ بازی‌های لگو ترغیب می‌کند. همچنین لگو در چند سال اخیر تلاش زیادی برای ورود به دنیای بازی‌های ویدیویی کرده است. در جریان رویداد معرفی iOS 12، اپل بخشی از کنفرانس خود را در اختیار این شرکت قرار داد تا آن‌ها به کمک یکی از بازی‌های واقعیت افزوده‌ی خود، قابلیت‌های جدید ARKit را به نمایش بگذارند. بازی اندروید و آیفون LEGO Star Wars Microfighters، یکی دیگر از بازی‌های منتشر شده از سوی لگو برای پلتفرم موبایل است که در عین سادگی بسیار سرگرم کننده است و احتمالاً بسیاری از بازیکنانش هم را به خرید این اسباب بازی‌ها ترغیب خواهد کرد.

LEGO Star Wars Microfighters، یک بازی رکوردی است که گیم پلی بسیار ساده‌ای دارد؛ شما با ورود به بازی از میان جنگنده‌های مختلفی که در سری فیلم‌های جنگ ستارگان وجود دارند، یکی را انتخاب می‌کنید و پس از آن شروع به پرواز کردن با آن خواهید کرد. هدف این است که تا حد امکان، مسافت بیشتری را با این جنگنده طی کنید تا رکوردی بهتری هم از خود بر جای بگذارید. برای کنترل این جنگنده کافی است تا سمت راست و چپ صفحه نمایش را لمس کنید تا جنگنده‌ی خود را به دو جهت یاد شده هدایت کنید. در مسیرتان تعدادی از قطعات اسباب بازی‌های لگو وجود دارند که با جمع‌آوری آن‌ها نوار آبی رنگی که در بالای صفحه نمایش وجود دارد به تدریج پر می‌شود. با پر شدن این نوار، سفینه‌تان در سرعت نور قرار می‌گیرد و پس از آن به محیط جدیدی وارد خواهید شد. بازی دارای سه محیط مختلف است: صحرایی، برفی و کوه‌های آتش فشانی

هر چه مسافت بیشتری را طی کنید، سرعت سفینه‌تان نیز به تدریج بیشتر خواهد شد

در صورتی که نتوانید به خوبی جنگنده‌ی خود را کنترل کنید و با آن به کناره‌های مسیر برخورد کنید، در ابتدا یکی از موتورهای خود را از دست می‌دهید و پس از آن نیز در صورت برخورد دوباره، سفینه‌تان به طور کلی نابود خواهد شد. البته زمانی که تنها با یک موتور در حال پرواز هستید، می‌توانید با جمع‌آوری قطعات سفینه‌های سقوط کرده‌ای که در مسیرتان قرار گرفته‌اند، جنگنده‌ی خود را تعمیر کنید. هر چه مسافت بیشتری را طی کنید، سرعت سفینه‌تان نیز به تدریج بیشتر خواهد شد و به تبع آن کنترل آن نیز دشوارتر خواهد بود. یکی از ویژگی‌های مثبت بازی حضور شخصیت‌های مشهور جنگ ستارگان از جمله هان سولو، پرنسس لیا و حتی چویی در بازی است که به تدریج با ثبت رکوردهای بهتر در بازی، همگی باز خواهند شد. جنگنده‌های بازی نیز کاملاً مشابه جنگنده‌هایی هستند که در سری فیلم‌های جنگ ستارگان دیده‌ایم؛ از جمله جنگنده‌های مخصوصِ امپراطوری و محفل یکم (First Order).

محیط بصری بازی از کیفیت قابل قبولی برخوردار است اما نقطه قوت بازی موسیقی‌های به کار گرفته شده در آن است که همگی از تم مخصوص موسیقی متن مجموعه‌ی جنگ ستارگان پیروی می‌کنند. اگر چه که بازی LEGO Star Wars Microfighters، بیشتر گروه‌های سنی کم سن و سال‌تر را هدف گرفته است اما تجربه‌ی آن برای کسانی که از طرفداران مجموعه‌ فیلم‌های جنگ ستارگان هستند، خالی از لطف نخواهد بود. این بازی به صورت رایگان برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده و تاکنون نمره‌ی نسبتاً خوب ۴.۳ را از بازیکنانش در پلی استور دریافت کرده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون LEGO Star Wars Microfighters


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده