// شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۹

بازی های آذر 1396 برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

در بهترین بازی های رایگان اندروید آذر ۱۳۹۶، بازی جدیدی از مجموعه کاپیتان سوباسا (فوتبالیست‌ها)‌ داریم و نگاهی به بهترین‌‌ها انداخته‌ایم.

آذر، ماه آرامی حداقل برای بازی‌های رایگان پلتفرم‌های اندروید و iOS بود. برخلاف بازی‌های پولی زیبایی که در ماه گذشته شاهد انتشار آنها بودیم، این ماه در بهترین بازی های اندروید رایگان شاهد انتشار بازی‌های کوچک اما جذابی هستیم. یکی از این بازی‌ها Captain Tsubasa: Dream Team است که در ادامه مجموعه بازی‌های کاپیتان سوباسا (فوتبالیست‌ها‌)‌ این بار برای گوشی‌های موبایل منتشر شد. از سوی دیگر در ماه گذشته بازی جدیدی را از مجموع ناروتو داشتیم که با تمرکز روی شخصیت Boruto بازیکنان را وارد ماجراجویی می‌کرد. سگا نیز این ماه به انتشار بازی‌های پلتفرم سگا فوراور ادامه داد و بازی نام‌آشنای Street Fighter Rage را در دسترس علاقمندان قرار داد.

اگر بازی‌های پایین نظر شما را جلب نکرد، زومجی به صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر اگر به دنبال بازی‌هایی برای تجربه در آخر هفته هستید، زومجی در روز پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند. 

بازی Captain Tsubasa: Dream Team

Captain Tsubasa: Dream Team

با وجود گذشت سال‌ها از تماشای هر روزه‌ی مجموعه فوتبالیست‌ها از رسانه ملی، هنوز هم حس قلبی ویژه‌ای به این مجموعه دارم. هرچند این روزها از احتمال ساخت سری انیمه جدیدی از مجموعه کاپیتان سوباسا، در رسانه‌های ژاپن و جهان سخن گفته می‌شود و در انتظار اخبار تکمیلی از زمان پخش این مجموعه هستیم، توسعه‌دهندگان بازی‌های موبایل بیکار نبوده‌اند و بازی متفاوت و زیبایی را از مجموعه کاپیتان سوباسا برای اندروید و iOS منتشر کرده‌اند. در بازی Captain Tsubasa: Dream Team،‌ برخلاف بازی‌های فوتبالی که این روزها شاهد هستیم، بازیکنان تجربه‌ای مشابه با حالت آلتیمیت تیم و MyClub را در دو بازی‌ فیفا 18 و PES 2018 خواهند داشت. در این حالت باید یک تیم دون‌پایه را از ابتدا پرورش دهید و به مرور با جذب بازیکنان جدید، تیم را قدرتمند و مطرح کنید. شخصیت‌های آشنای مجموعه نیز همانطور که انتظار می‌رفت در بازی Captain Tsubasa: Dream Team در انتظار شما هستند. پخش میان پرده‌هایی مشابه با انیمه‌های ژاپنی، قابلیت ارتقا سطح بازیکنان، ویرایش تاکتیک و فرمت تیم و کنترل بهینه‌ شده برای گوشی‌های موبایل، تجربه‌ی این بازی را لذت‌بخش کرده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Captain Tsubasa: Dream Team

بازی Crazy Dreamz: MagiCats Edition

Crazy Dreamz: MagiCats Edition

روزی روزگاری گربه‌ای کنجکاو وارد غاری مرموز می‌شود و با کمی شیطنت به یک گوی جادویی دست می‌زند. ناگهان گوی شروع به فعالیت می‌کند و طلسم گربه‌ی شیطون ما را در بر می‌گیرد. اینجاست که ماجرای گربه‌ی نازنین ما شروع شده و همه چیز به دستان شما سپرده می‌شود. بازی Crazy Dreamz: MagiCats Edition تنها یک بازی دوبعدی پلتفرمر ساده نیست که این روزها با اولین ورود به فروشگاه‌های دیجیتالی با آنها روبرو می‌شوید. در این بازی خلق مراحل به عهده شما است و از سکو‌ها بگیرید تا رفتار دشمنان را می‌توانید با درک جادوی کدها، خلق کنید. ایجاد یک Loop برای حرکت دشمنان،‌ ساخت مرحله‌ای آنقدر سخت که حتی خودتان نتوانید آن را تمام کنید و در نهایت، به اشتراک گذاری مراحلی که خلق کرده‌اید برای به چالش کشیدن سایر بازیکنان از جمله‌ی کارهایی است که در بازی Crazy Dreamz: MagiCats Edition در اختیار شما گذاشته شده است.

دانلود بازی اندروید Crazy Dreamz: MagiCats Edition

بازی Cyber Swiper

Cyber Swiper

دنیای بازی رنگ‌بندی داینامیک دارد و با پیشروی در بازی محیط نیز تغییر می‌کند

به سایبر اسوایپر خوش‌آمدید! تونلی طویل، با موانعی که از همه طرف آن آویزان هستند. بازی Cyber Swiper را بی ادعا می‌توانیم یکی از بازی‌های زیبای بهترین‌های ماه آذر معرفی کنیم. در این بازی باید گویی سایبرگ را هدایت کنید تا در تونلی ۳۶۰ درجه از موانع عبور کنید و بیشترین فاصله‌ی ممکن را طی کنید. دنیای بازی در زمینه رنگ‌بندی داینامیک (پویا)‌ است و باید با نهایت دقت از روی پرتگاه‌ها بپرید یا توپ فلزی را از مسیر حرکت لیزرها دور کنید. تنوع در محیط بازی و وجود انواع و اقسام توپ‌ها از جمله ویژگی‌های قابل اشاره بازی Cyber Swiper هستند. بازی همینطور در زمینه گرافیک و نورپردازی، برای یک بازی موبایل جذاب است. اگر به دنبال تجربه‌ای اعتیاد آور، پر از پاور آپ‌ها،‌ تله‌های مرگبار و البته گیم‌پلی روان می‌گردید، حتما بازی Cyber Swiper را تجربه و دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Cyber Swiper

بازی Dash Quest Heroes

Dash Quest Heroes

قهرمان جدیدی پیدا شده و در انتظارتان است تا با راهنمایی او به دل دشمنان بزنید و با باس‌های غول‌پیکر روبه‌رو شود. یکی از ویژگی‌های بازی Dash Quest Heroes که از همان ابتدا جلب توجه می‌کند، محیط شبیه به بازی‌های قدیمی این اثر است که با دوربین از بالا به پایین، تجربه‌ای متفاوت را ارائه می‌دهد. در ابتدای بازی باید با انتخابی از میان سه گزینه، قهرمان خود را بسازید و به سرعت بعد از آشنایی با Embi، یک گوی آشتین، روستا را برای نجات پادشاهی ترک کنید. وجود لوت‌هایی از همه رنگ و قابلیت تجهیز قهرمان بازی به این آیتم‌ها، در کنار ایجاد تنوع در گیم‌پلی بازی، به شما اجازه می‌دهد تا آسان‌تر با دشمنان قدرتمند روبرو شوید. بازی بیش از ۲۰۰ مهارت را در ۵۰ سطح برای افزایش قدرت قهرمان و بیش از ۴۰ مهارت جادویی منحصر به فرد را با انیمیشن‌های ویژه ارائه می‌دهد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dash Quest Heroes

بازی Desert Legacy

Desert Legacy

برخی بازی‌ها بیشتر از آن که یک بازی ویدیویی باشند، به آثار هنری شباهت دارند. بازی‌هایی که این روزها جای خودشان را در اپ استور و گوگل پلی باز کرده‌اند از جمله‌ی آنها می‌توانیم به مانیومنت ولی یا بازی جدید Gorogoa اشاره کنیم. بازی Desert Legacy نیز هرچند گیم‌پلی نسبتا ساده‌ای دارد، اما در زمینه طراحی‌ها چشم‌نواز است. در این بازی باید سوار بر یک کشتی نه روی آب، بلکه روی شن‌ها مانور دهید و از میان سنگ‌های تاریخی که در دل شن جای گرفته‌اند، عبور کنید. کشف صحرا یکی از کارهایی است که در جریان بازی مشغول آن خواهید بود. دریفت کردن در میان شن‌ها و امکان انتخاب شخصیت‌های مختلف از اژدها گرفته تا خرس پاندا از جمله امکاناتی هستند که در بازی Desert Legacy به آن دسترسی دارید. ماموریت‌های روزانه، قابلیت آزاد کردن پوسته‌ها، جمع کردن روزنوشت‌هایی که از آسمان به صورت روزانه به داخل بازی سقوط می‌کنند و موسیقی زیبایی که در این ماجراجویی با آن همراه می‌شوید، تنها چندی از محتوایی هستند که باعث شده‌اند تا بازی Desrt Legacy در فهرست بهترین بازی‌های اندروید آذر جای بگیرد. اگر از این بازی لذت بردید حتما بازی جدید Toppluva را نیز تجربه کنید که ارزشش را دارد.

دانلود بازی اندروید Desert Legacy

بازی Hoppenhelm

Hoppenhelm

تا چه اندازه از مرگ استقبال می‌کنید؟ شاید بهتر باشد بگوییم تا چه اندازه تحمل مرگ‌ پشت سر هم را دارید؟ بازی Hoppenhelm داستان ماجراجویی شوالیه‌ای تنها را در سیاهچاله‌ای دیوانه‌‌کننده روایت می‌کند، جایی که در آن باید با پرش از روی سکو‌ها، مانع کشته شدن شوالیه شوید. گیم‌پلی بازی شامل سه گزینه دفاع، پیشروی و حمله می‌شود که باید به موقع از هرکدام از آنها در مقابل دشمنان استفاده کنید. امکان بازی کردن تنها با یک دست، مراحل کاملا تصادفی، گیم‌پلی چالشی برای فرار از مواد مذاب و حضور شخصیت‌هایی با سلاح‌های متنوع بخشی از ویژگی‌های بازی هستند که در دسترستان قرار دارند. در زمینه موسیقی نیز Hoppenhelm، یادآور بازی‌های قدیمی است که حداقل برای بازیکنان قدیمی خاطره انگیز خواهد بود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Hoppenhelm

بازی Kingdoms of Heckfire

Kingdoms of Heckfire

پادشاهی Heckfire مورد حمله گابلین‌ها،‌ تایتان‌های غول‌پیکر و چندین اژدها قرار گرفته‌ است و پادشاهی نیاز به قهرمانی دارد تا آنها را از این گرفتاری نجات دهد. در این بازی باید با ساخت پادشاهی خود،‌ اژدهای مورد نظر خودتان را پیدا کنید و برای رویارویی با دشمنان، اژدهای خودتان را از میان انبوهی از مجموعه‌ اژدها، پرورش دهید. حضور قهرمان‌هایی قدرتمند و گرافیک زیبای بازی، زمانی که در کنار انیمیشن‌های خوش‌ساخت Kingdoms of Heckfire قرار می‌گیرد، این اثر را خواستنی می‌کند. بازی محتوای لازم را برای تجربه طولانی مدت دارد و با دانلود آن می‌توانید روزها سرگرم‌ شوید. چیدن استراتژی برای حمله به دشمنان و نابود کردن آنها، جهانی پر از نیروهای متفاوت و امکان ساخت Clan از جمله‌ی محتوای این بازی هستند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Kingdoms of Heckfire

بازی Like A Boss

Like A Boss

بازی Like  A Boss سعی دارد تا تجربه کاملی را از یک MMO در گوشی‌های موبایل ارائه دهد

اگر به انجام بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی علاقه دارید، بازی Like A Boss یکی از آثاری است که تجربه آن را پیشنهاد می‌کنیم. اول از همه نرخ فریم بالای بازی در زمان اجرا است که با وجود کیفیت خود بافت‌ها توجه شما را به خود جلب می‌کند. از لحاظ گیم‌پلی نیز  Like A Boss برای یک بازی موبایل، محتوای کاملی را از جمله امکان ارتقاء شخصیت‌ها، مبارزات متکی بر مهارت‌ها، سیستم شخصی‌سازی و ارتقاء مهارت‌ها ارائه می‌دهد. وجود نژادهای مختلف، امکان ساخت سلاح‌ و زره‌های حماسی و استخدام سایر باس‌ها برای شرکت در نبرد، بخشی از محتوای Like A Boss هستند. البته نباید فراموش کرد که تجربه بازی‌های MMO در موبایل و تبلت همچنان کمی مشکل است، اما هنوز هم بازی Like A Boss قادر است تا حسابی شما را درگیر خود کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Like A Boss

بازی Lineage 2: Revolution

Lineage 2: Revolution

نت ماربل را عمدتا با بازی‌هایی MMORPG‌ و گرافیکی می‌شناسیم، جایی که اصولا نبرد میان نژادهای مختلف را در دنیایی فانتزی روایت می‌کند و آزادی عمل بسیاری را به بازیکنان برای داشتن یک تجربه واقعی از یک نقش‌آفرینی جذاب را ارائه می‌دهد. بازی Lineage 2: Revolution را بی اغراق می‌توانیم یکی از بازی‌های پر جزئیات و با گرافیک بالا معرفی کنیم که تا کنون برای گوشی‌های موبایل منتشر شده است. در ابتدای بازی صحنه سینمایی زیبایی را تماشا می‌کنید که از نبردی حماسی حکایت دارد و سپس باید با انتخاب نژاد خود و انتخاب سبک مبارزه مورد علاقه خود از قایق خود پایین بیاییم و وارد شهر بشیم. افکت‌های حرکت شمشیر یا تنوع خیلی خیلی زیاد شخصیت‌ها، دقیقا همان ویژگی‌هایی هستند که از یک بازی MMORPG انتظار داریم. قابلیت ارتقاء مهارت‌‌ها، مبارزات هیجان انگیز آنلاین، ماموریت‌هایی متنوع و در نهایت تنظیمات گرافیکی که در بالاترین سطح حتی پرچمداران را نیز به چالش می‌کشد، تنها بخشی از ویژگی‌ها هستند که در Lineage 2 در دسترستان قرار دارند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Lineage 2: Revolution

بازی Lintrix

Lintrix

استودیوی شناخته شده Nekki، بعد از وقفه‌ای طولانی، آذرماه بازی Lintrix را برای اندروید منتشر کرد. بعد از تجربه بازی سرعتی Vector، این توسعه‌دهنده این بار با اثری به ظاهر متفاوت اما مشابه در برخی المان‌ها بازی Lintrix را توسعه منتشر کرده است. اثری دوبعدی با گرافیک هنری زیبا که از همان ابتدا شما را مجذوب فضا و طراحی زیبایش می‌کند. در Lintrix باید با کشیدن خطوط،‌ از برخورد موشک‌های قرمز رنگ به قلعه‌ها جلوگیری کنید. وجود قوانین محدود کننده‌ای مانند اتصال خطوط بین نقاط مشخص شده یا امکان اتصال هر نقطه فقط به یک خط، نیاز به تفکر قبل از انجام حرکات را بیشتر کرده است. اهمیت سرعت عمل و توجه به تمام نقاط نیز دیگر نکته‌ای است که در زمان انجام Lintrix باید به آن توجه داشته باشید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Lintrix

بازی Morphite

Morphite

سفر به سیار‌ه‌های ناشناخته کیهان را در بازی Morphite تجربه کنید. زمانی که انسان‌ها قادر به سفر به نقاط دست نیافتنی کهکشان‌ها هستند و بشریت در علم پیشرفت زیادی کرده است. داستان بازی Morphite از جایی آغاز می‌شود که خانم جوانی به نام میرا از فرمانده درخواست می‌کند تا او را برای انجام ماموریت اکتشافی، به خارج از ایستگاه بفرستد. بازی اول شخصی تیراندازی Morphite مراحلی تصادفی را در مقابل بازیکنان می‌گذارد و به همین دلیل هر یک از بازیکنان تجربه‌ی متفاوتی را در مورفایت خواهند داشت. در جریان بازی با ورود به کشتی فضایی می‌توانید ماموریت انتخاب کنید، سوخت سفینه میرا را بررسی کنید و سوار بر آن، وارد ماجرایی جدید شوید. مورفایت در زمینه گرافیک بصری نیز برای یک بازی موبایل جذاب است. این بازی پیش از این برای iOS و پی‌سی منتشر شده بود و اکنون برای اندروید نیز در دسترس قرار دارد. تنها نسخه اندروید بازی به صورت رایگان قابل دانلود است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Morphite 

بازی Naruto x Boruto Ninja Voltage

NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE

با وجود تمام شدن ماجراجویی ناروتو، این بروتو است که همچنان برای سرگرم کردن علاقمندان به مجموعه ناروتو، راه خاندان خود را ادامه می‌دهد. هرچند سبک روایت داستان در این بازی با بازی Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Blazing شباهت‌هایی دارد، اما در زمینه گیم‌پلی با اثری جدید روبرو هستیم. داستان از زمان بازگشت ناروتو و جیرایا به کونوها آغاز می‌شود و برخلاف UNB،‌ دیگر شاهد مبارزات نوبتی نیستیم. امکان ورود به نقشه بازی و گشت و گذار آزادانه در محیط، دست بازیکنان را در انتخاب شیوه مبارزه با دشمنان باز گذاشته است و بازی را بیشتر به نسخه کنسولی این مجموعه نزدیک کرده است. NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE همینطور المان‌های کارتی را برای جمع‌آوری کارت‌های مختلف دارد تا با جمع‌آوری آنها شخصیت‌های جدیدی را به لیست خود اضافه کنید. بازی دارای بخش جالبی به نام Attack Mission است که امکان حمله به دهکده سایر بازیکنان و دفاع از پایگاه خود را در برابر دشمنان می‌دهد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Naruto x Boruto Ninja Voltage

بازی Ninja Scroller

Ninja Scroller - The Awakening

دیگر بازی نینجایی لیست بهترین‌های آذرماه، بازی Ninja Scroller است. در این بازی در نقش یک شینوبی دستوری را از دولت Tokugawa Shogunate دریافت می‌کنید که امر می‌کند تا برای مقابله با آخرین ارتش باقی مانده از گروهک House of Toyotomi رهسپار شوید. بازی ۴۰ مرحله دارد که با کنترل یک شینوبی باید یک به یک آن مراحل را تمام کنید و با جمع کرد اسکرول‌ها، توانایی‌ها شینوبی را افزایش دهید. پاورآپ‌ها بخش دیگری هستند که آنها نیز در جایگاه خود توانایی‌هایی را برای پیشروی ارائه می‌دهند. بازی شامل سه حالت ماموریت‌ها، کوئست‌ها و حالت بی‌پایان (Endless) است که در هر کدام تله‌ها و دشمنان متفاوتی انتظارتان را می‌کشند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Ninja Scroller - The Awakening

بازی Puzzle Fighter

Puzzle Fighter

برخی از بازی‌ها هستند که جریان‌سازند و باعث می‌شوند تا توسعه‌دهندگان به تقلید یا بهتر است بگوییم الهام از آنها، برای توسعه‌ی بازی‌های جدیدی اقدام کنند. اکنون که شاهد انتشار بازی‌های موبایل بسیاری هستیم، به ندرت پیش می‌آید که بازی‌ای شبیه به بازی دیگر نباشد و این موضوع را نیز در محصولات شرکت‌ها بزرگی نظیر کپ‌کام نیز شاهدیم. بازی Puzzle Fighter از بسیاری جهات شباهت زیادی به بازی Kubo: A Samurai Quest دارد. در بازی Kubo: A Samurai Quest باید مشابه با کندی کراش، آیتم‌ها را با هم ترکیب می‌کردید، تا شخصیت‌ اصلی به مبارزه با دشمنان خود بپردازد. در بازی Puzzle Fighter باید مانند بازی تتریس، آیتم‌ها را روی یکدیگر بچینید و با حذف کردن رنگ‌ هر شخصیت، به او کمک کنید تا با حریف مبارزه کند. هر یک از شخصیت‌ها که عمدتا از بازی Street Fighter آنها را می‌شناسیم رنگ مخصوص به خود را دارند و باید با از بین بردن آنها، پیروزی در مسابقه را تسریع ببخشید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Puzzle Fighter

بازی Street of Rage Classic

Streets of Rage Classic

سگا با راه‌اندازی پلتفرم سگا فوراور در کنار از بین بردن مشکلات پیش آمده برای انتشار پورت‌های بی‌کیفیت از بازی‌های کلاسیک، باری دیگر خاطرات کودکی بسیاری از بازیکنان را زنده کرده است. شورش در شهر یا Streets of Rage Classic، یکی از نمونه‌های موفق کلاسیک است که به ویژه در ایران نیز به دلیل ارائه ویژگی‌های Co-op محبوبیت بسیاری میان بازیکنان داشت. در این بازی با ورود به شهری پر از ارازل و اوباش به رهبری Mr. X، در نقش پلیس‌هایی شجاع به دفاع از شهر می‌پرداختیم. حال این بازی به صورت رسمی روی اندروید و iOS منتشر شده است. در این بازی می‌توانید از طریق وای‌فای محلی به صورت چندنفره بازی کنید و در جریان بازی با برداشتن چاقو یا بطری، راحت‌تر مشغول دعوا با مجرمین شوید. نسخه موبایل از قابلیت ذخیره سازی پیشرفت‌ها پشتیبانی می‌کند و بدون نگرانی‌ می‌توانید تمام پیشرفت‌های خود را حفظ کنید. مانند سایر بازی‌های Sega Forever، بازی Street of Rage Classic نیز با وجود رایگان بودن دارای تبلیغات‌های زیادی است که البته با خریدهای درون برنامه‌ای می‌توانید آنها را حذف کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Streets of Rage Classic


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده