نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

سری جدید انیمه کاپیتان سوباسا در راه است

طبق گزارش‌های جدید، قرار است انیمه سریالی و تلویزیونی جدیدی از شخصیت اصلی سری مانگاهای یوئیچی تاکاهاشی یعنی کاپیتان سوباسای بسیار محبوب به روی آنتن برود.

مانگاهایی که حول محور شخصیت فوق‌العاده محبوب و ژاپنی کاپیتان سوباسا توسط یوئیچی تاکاهاشی نوشته و طراحی می‌شد، برای اولین بار در هفته‌نامه شونن جامپ (Weekly Shonen Jump) و در سال ۱۹۸۱ تبدیل به سری داستان و مانگا شد. سری مانگاهای کاپیتان سوباسا (Captain Tsubasa) داستان اعجوبه و نابغه فوتبالی به نام سوباسا اوزارا را حکایت می‌کرد که برنده شدن جایزه جام جهانی فوتبال را به‌شدت در ذهن خود می‌پروراند. این سری مانگا همچنان در حال تولید و نوشته شدن است و در حال حاضر کار خود را با نام کاپیتان سوباسا: طلوع خورشید (Captain Tsubasa: Rising Sun) در مجله Grand Jump ادامه می‌دهد.

شخصیت کاپیتان سوباسا علاوه بر اینکه در سری مانگاهای زیادی حضور داشته و نقش‌آفرینی کرده، نسخه‌های اقتباسی تلویزیونی و سینمایی هم از او ساخته شده و به نمایش درآمده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مشخص شده که قرار است انیمه سریالی و تلویزیونی جدیدی از شخصیت اصلی سری مانگاهای یوئیچی تاکاهاشی یعنی کاپیتان سوباسای بسیار محبوب ساخته شود و به روی آنتن برود. در این راستا، تریلری هم از این پروژه جدید و البته مورد انتظار برای دوست‌داران مانگا منتشر شده که در ادامه همین پست می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید.

انیمه سریالی Captain Tsubasa: Road to 2002 (کاپیتان سوباسا: پیش به سوی سال ۲۰۰۲)، آخرین اقتباس از این شخصیت در قالب انیمه سریالی بود که ۱۵ سال پیش به روی آنتن تلویزیون‌ها رفت. این انیمه سریالی داستان کاپیتان سوباسا را حکایت می‌کرد و درست از همان ابتدا تا انتها بر اساس داستان و روند اصلی آن که در مانگا آورده شده بود پیش می‌رفت.

در سری جدید انیمه کاپیتان سوباسا یا همان انیمه فوتبالیست ها، قرار است ما شاهد حضور صداپیشگان جدید و همچنین بازگشت هنرمندهای قدیمی‌ای که در تیم قبلی مشغول به کار بودند باشیم. این تیم صداپیشگی قرار است شامل افراد بااستعدادی مانند یوکو سانپی (صداپیشه نقش کاپیتان سوباسا یا سوباسا اوزارا)، کنیچی سوزومورا (صداپیشه نقش گنزو واکابایاشی)، آیاکا فوکوهارا (صداپیشه نقش تارو میساکی)، موتسومی تامورا (صداپیشه نقش ریو ایشیزاکی)، تاکویا ساتو (صداپیشه نقش کوجیرو هیوگا یا همان کاکرو یوگا) و کاتسویوکی کونیشی (صداپیشه نقش روبرتو هونگو) باشد.

از طرف دیگر توشیوکی کاتو، کارگردان انیمه سریالی Level E (سطح E) و انیمه سریالی JoJo's Bizarre Adventure (ماجراجویی عجیب و غریب جوجو)، برای هدایت و کارگردانی تیم تولید این مجموعه تلویزیونی انتخاب شده و همچنین این انیمه توسط کمپانی دیوید پروداکشن (David Production) تهیه و تولید خواهد شد.

سری جدید انیمه کاپیتان سوباسا قرار است در بهار آینده پخش شود. با این حال هنوز هیچ اطلاعات و جزئیات دقیق و بیش از چیزی که امروز منتشر شده، اعلام نشده است و امیدواریم در آينده‌ای خیلی نزدیک بتوانیم خبری از این انیمه سریالی محبوب و مورد انتظار بشنویم.

حال بیایید نگاهی به تریلر زیبایی که تماشای آن خالی از لطف نیست و خاطرات خیلی زیادی را برای ما زنده می‌کند، بیندازیم:

دانلود از آپارات


منبع Otakumode
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده