نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۵

بخشی از فیلم Fast and Furious 9 احتمالا در فضا جریان خواهد داشت

میشل رودریگز، بازیگر نقش لتی در مصاحبه جدید خود از احتمال جریان داشتن بخشی از اتفاقات فیلم Fast and Furious 9 در فضا خبر داده است.

مجموعه فیلم سریع و خشن (Fast and Furious) طی این سال‌ها بیشتر برای خلق صحنه‌های دیوانه‌وار و جذابی شناخته می‌شود که چندان با عقل و منطق سازگار نیست، اما این چیزی است که طرفداران زیادی پیدا کرده و سازندگان این مجموعه فیلم اکشن به‌دنبال تحقق راه‌های جدید برای هیجان زده کردن تماشاگران هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است با دومنیک تورتو و گروهش به فضا سفر کنیم. بهمن گذشته بود که شرکت یونیورسال پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم سریع و خشن 9 (Fast and Furious 9) را منتشر کرد که اطلاعات زیادی از اتفاقات این قسمت از جمله برادر دام تا بازگشت هان را فاش کرد.

در طول تریلر شاهد صحنه‌های اکشن متعدد و دیوانه‌واری بودیم، اما سؤال اصلی این است که صحنه‌های اکشن فیلم Fast and Furious 9 قرار است تا کجا پیش برود؟ در ماه ژوئیه بود که لوداکریس، بازیگر نقش تج پارکر در مصاحبه با SiriusXM به‌صورت غیر مستقیم اشاره کرده بود که بخشی از اتفاقات فیلم سریع و خشن 9 قرار است در فضا جریان داشته باشد. حالا SiriusXM در مصاحبه با میشل رودریگز، بازیگر نقش لتی در مورد وجود یک صحنه در قسمت نهم فیلم در فضا پرسید و او ضمن تایید این موضوع از اینکه خبرنگار از وجود چنین صحنه‌ای در فیلم است، شگفت‌زده شد و گفت که قرار نبود فعلا هیچکس از وجود چنین چیزی در فیلم خبر داشته باشد.

رودریگز گفت: «این امکان ندارد! شماها چجوری از این موضوع خبردار شدید؟ کسی قرار نبود از این موضوع خبر داشته باشد.»

میشل رودریگز در فیلم The Fate of the Furious

رودریگز در ادامه اشاره کرد که او در صحنه‌های فیلم Fast and Furious 9 که در فضا جریان دارد، حضور ندارد، اما در هر حال قرار است شاهد حضور صحنه‌هایی در این فیلم اکشن در فضا باشیم که در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است. شاید هم این راهی باشد که قرار است هان را از دنیای مردگان به دنیای واقعی بازگردانند! در هر حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا قرار است در فضا شاهد یک صحنه اکشن دیوانه‌وار باشیم یا اینکه این صحنه با چیزی که انتظارش را داریم، تفاوت خواهد داشت. جاستین لین وظیفه کارگردانی قسمت نهم فیلم Fast and Furious را بر عهده دارد.

وین دیزل در نقش دومنیک تورتو، جان سینا در نقش جیکوب تورتو، میشل رودریگز در نقش لتی، جوردانا بوروستر در نقش میا تورتو، سانگ کانگ در نقش هان، تایریس گیبسون در نقش رومان پیرس، لوداکریس در نقش تج پارکر، ناتالی امانوئل در نقش رمزی، شارلیز ترون در نقش سایفر، هلن میرن در نقش مگدالن شاو، مایکل روکر، فرانسیس انگانو، اوسونا، کاردی بی، فین کول، آنا ساوای و وینی بنت، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Fast and Furious 9 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Fast and Furious 9 قرار است در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) اکران شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده