نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر جدید Mulan به انتشار فیلم روی دیزنی پلاس اشاره می‌کند

پس از اینکه مشخص شد فیلم Mulan قرار است از دیزنی پلاس منتشر شود، حالا تریلر اختصاصی آن برای انتشار از این سرویس استریم منتشر شده است.

فیلم Mulan (مولان) یکی از فیلم‌هایی بود که شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث تأخیر اکران آن شد و درنهایت شرکت والت دیزنی از اکران گسترده فیلم منصرف شد و تصمیم به انتشار این فیلم لایو اکشن ازطریق سرویس استریم دیزنی پلاس گرفت و حالا فیلم مولان قرار است در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) از این سرویس استریم منتشر شود که البته کاربران باید هزینه ۳۰ دلار را برای تماشای این فیلم پرداخت کنند که با واکنش‌های متفاوتی این تصمیم دیزنی نیز مواجه شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Mulan منتشر شده است.

والت دیزنی به‌تازگی تریلر جدید و کوتاهی از فیلم Mulan را منتشر کرده که هدف آن تبلیغ فیلم برای انتشار از سرویس استریم دیزنی پلاس است و بیشتر تصاویر آن را در نمایش‌های قبلی مشاهده کرده بودیم. بااین‌حال، در تریلر جدید و تقریبا یک دقیقه‌ای مولان، شاهد تصاویر جدیدی نیز هستیم که بیشتر ما را با فضا و اتفاقات فیلم آشنا می‌کند و حالا دیزنی امیدوار است که موفقیت فیلم باعث شود تا فیلم‌های بیشتری را به این شکل ازطریق سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر کند و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پیش از فیلم Mulan، والت دیزنی تصمیم به انتشار فیلم Artemis Fowl (آرتمیس فاول) ازطریق دیزنی پلاس گرفت و به‌زودی فیلم The One and Only Ivan (ایوان منحصربه‌فرد)، دیگر فیلم دیزنی که قرار نیست دیگر در سالن‌های سینما نمایش داده شود، نیز راهی Disney Plus خواهد شد. بااین‌حال، کاربران برای تماشای این دو فیلم نیازی به پرداخت هزینه اضافه ندارند، اما فیلم مولان به علت هزینه تولید بالا و اینکه عرضه مستقیم آن در بازار خانگی سود چندانی برای دیزنی ندارد، با قیمت هنگفت ۳۰ دلاری در دسترس کاربران این سرویس استریم نوپا قرار خواهد گرفت.

لیو ییفئی در نقش هوآ مولان، دانی ین، جت لی، گونگ لی، جیسون اسکات لی، ران یوآن، آتکارش آمبودکار، یوسان ان، ران یوآن، راجر یوآن، زانا تانگ، تزی ما، روزالیند چائو، چنگ پی-پی، نلسون لی، دوآ موآ، جیمی ونگ و چام هلپولا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mulan حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم مولان بر عهده نیکی کارو بوده است. همچنین این فیلم، اولین فیلم از بازسازی‌های لایو اکشن شرکت والت دیزنی از انیمیشن‌های کلاسیک خود است که رتبه‌بندی سنی PG-13 را دریافت است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده