نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱

حضور دو بازیگر دیگر در فیلم Mulan تایید شد

والت دیزنی از اضافه شدن دو بازیگر دیگر به جمع بازیگران فیلم Mulan (مولان) برای بازی در دو نقش محبوب خبر داد.

شرکت والت دیزنی به‌تازگی با انتشار اولین تصویر رسمی فیلم Mulan، از آغاز رسمی فیلمبرداری و تولید این فیلم لایو اکشن خبر داده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور دو بازیگر دیگر در این فیلم تایید و اعلام شده است. جیمی ونگ، ستاره یوتیوب و دوآ موآ، بازیگر فیلم Gran Torino (گرن تورینو) دو بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فیلم مولان اضافه‌ شده‌اند و قرار است نقش دو شخصیت از شخصیت‌های محبوب انیمیشن Mulan را بازی کنند. ونگ قرار است نقش شخصیت لینگ و موآ قرار است نقش شخصیت پو در فیلم Mulan را بر عهده داشته باشد. در انیمیشن مولان، لینگ و چیین پو از دوستان سرباز مولان بودند که در اردوی آموزشی با یکدیگر برای اولین‌بار ملاقات کردند. لینگ دلقک گروه بود و همیشه سعی داشت جوک‌های جدیدی را خلق و تعریف کند. در حالیکه پو غول آسا تنها به خوردن غذا علاقه داشت.

Jimmy Wong & Doua Moua

لیو ییفئی که با نام کریستال لیو نیز شناخته می‌شود، در نقش هوآ مولان به‌همراه دانی ین، جت لی، گونگ لی، جیسون اسکات لی، ران یوآن، آتکارش آمبودکار، یوسان ان، ران یوآن، راجر یوآن، زانا تانگ، تزی ما، روزالیند چائو، چنگ پی-پی، نلسون لی، چام هلپولا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mulan حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین نیکی کارو، کارگردان فیلم مولان اولین تصویر از پشت صحنه اولین روز فیلمبرداری و تولید این فیلم را منتشر کرده است که در این تصویر شخصیت هوآ مولان حضور دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Mulan

فیلم Mulan قرار است در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ۱۳۹۹) به روی پرده‌های سینما برود. در سال ۱۹۹۸، دیزنی انیمیشن Mulan با صداپیشگی مینگ-نا ون در نقش هوآ مولان به‌همراه ادی مورفی و میگوئل فرر، را منتشر کرد که این انیمیشن موفق شد نامزد دریافت یک جایزه اسکار و دو جایزه گلدن گلوب شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده