نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

بازیگر اصلی فیلم Mulan معرفی شد

کمپانی والت دیزنی (Walt Disney) رسما بازیگر نقش مولان در فیلم لایو اکشن Mulan را تایید و معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی سرانجام بازیگر نقش اصلی فیلم لایو اکشن مولان (Mulan) را انتخاب و اعلام کرده است. لیو ییفئی، بازیگر سی ساله چینی که با نام کریستال لیو نیز شناخته می‌شود، قرار است نقش هوآ مولان را در این فیلم لایو اکشن بازی کند. فیلم Mulan قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ اکران شود. The Chinese Widow، رانده‌شده (Outcast)، قلمرو ممنوعه (The Forbidden Kingdom) و ایپ من ۳ (Ip Man 3)، از جمله فیلم‌هایی هستند که یفئی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

Liu Yifei

بهمن سال گذشته، والت دیزنی نیکی کارو، کارگردان فیلم‌هایی چون سوارکار نهنگ (Whale Rider)، مک‌فارلند، آمریکا (McFarland, USA) و سرزمین شمالی (North Country)، را به عنوان کارگردان فیلم Mulan معرفی کرد. کریس بندر، جیسون رید و جیک وینر و بیل کنگ، نیز به عنوان تهیه کننده و تهیه کننده اجرایی در این فیلم حضور خواهند داشت. کار نوشتن فیلمنامه اصلی فیلم Mulan بر عهده الیزابت مارتین و لورن هینک بوده که فیلمنامه این فیلم در حال بازنویسی توسط ریک جافا و آماندا سیلور، نویسندگان فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) و فیلم Dawn of the Planet of the Apes (طلوع سیاره میمون‌ها)، است.

همچنین والت دیزنی اعلام کرد که در هفته‌های آینده منتظر انتشار خبرهای بیشتری در مورد فیلم Mulan باشید. انتظار می‌رود که طی هفته‌های آینده، تاریخ اکران، دیگر بازیگران و تاریخ شروع فیلمبرداری و تولید این فیلم اعلام شود. طبق گفته کارو، فیلم Mulan قرار نیست مانند یک فیلم موزیکال باشد و قرار است یک فیلم حماسی بزرگ با هنرهای رزمی دخترانه باشد. در حال حاضر دیزنی در حال ساخت فیلم‌های لایو اکشن متعددی از جمله فیلم Aladdin (علاالدین) به کارگردانی گای ریچی و فیلم Dumbo (دامبو) به کارگردانی تیم برتون است. فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر)، آخرین فیلم لایو اکشن دیزی بوده است که طی سال ۲۰۱۷ منتشر شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده