نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

استودیوی Rare همچنان به‌دنبال ایده‌های جدید برای گیم ‌پلی بازی Everwild است

استودیوی ریر اعلام کرد که اعضای تیم سازنده بازی Everwild مشغول فکر کردن به ایده‌های جدید برای گیم‌پلی این بازی ماجراجویی هستند.

بازیسازهای استودیوی ریر به رهبری کریگ دانکن، این روزها همه تمرکز خود را روی دو پروژه گذاشته‌اند؛ اولی یک بازی ماجراجویی جدید و زیبا به اسم Everwild است و پروژه دوم هم به آپدیت‌های بازی Sea of Thieves مربوط می‌شود. اما بازی Everwild که در رویداد X019 مایکروسافت معرفی شد، همچنان اسرارآمیز باقی مانده و اطلاعات زیادی درباره آن وجود ندارد. تریلر معرفی بازی هم که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید، صرفا به نمایش دنیای بازی و حیات وحش آن پرداخت و چیزی درباره گیم‌پلی بروز ندارد.

دانلود ویدیو از آپارات

اخیرا کریگ دانکن رییس استودیوی Rare مصاحبه مفصلی با وبسایت Polygon انجام داده و طی آن به روند ساخت بازی Everwild اشاره کرده است. دانکن در این مصاحبه گفت که تیم سازنده، به ایده‌های جدید برای گیم‌پلی این بازی فکر می‌کنند و مشغول امتحان کردن این ایده‌ها هستند. او توضیح داد:

«ما از بازی Sea of Thieves چیزهای زیادی یاد گرفتیم. ما از ایده این بازی و اینکه بازیکن‌ها می‌توانند با همکاری یکدیگر، داستان خودشان را خلق کنند خیلی خوشمان می‌آید. در مورد بازی Everwild فکر می‌‌کنم که لوییس اُکانر (یکی از اعضای استودیوی ریر) و تیمش می‌خواهند دنیایی را در اختیار گیمرها بگذارند که بتوان در آن غرق شد. می‌دانید که طبیعت، احساسات جادویی را منتقل می‌کند. یکی از دلایلی که ما هنوز اطلاعات زیادی درباره بازی Everwild ارائه نکرده‌ایم آن است که همچنان داریم روی دنیای بازی و طبیعت آن فکر می‌کنیم. هنوز هم مشغول فکر کردن به ایده‌های جدید برای گیم‌پلی هستیم. ما در حال حاضر یک ایده مخصوص برای این بازی داریم که خیلی هم از آن خوشمان می‌آید. اما در آینده چیزهای بیشتری برای گفتن خواهیم داشت. من تیمی از افراد علاقه‌مند دارم که هر روز صبح با آرزوی ساختن این بازی از خواب بیدار می‌شوند.»

فعلا نمی‌توانیم چیز زیادی درباره گیم‌پلی بازی Everwild بگوییم و باید منتظر ارائه اطلاعات بیشتر در این زمینه باشیم. شاید در رویداد معرفی بازی‌های ایکس باکس سری ایکس که فردا شب برگزار می‌شود، نمایشی از بازی Everwild یا آپدیت‌های بازی Sea of Thieves هم ببینیم. یادتان باشد که زومجی این رویداد را به‌صورت زنده از ساعت ۲۰:۳۰ روز پنجشنبه ۲ مردادماه پوشش خواهد داد.

بازی Everwild که برای کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس ساخته می‌شود، جدیدترین IP استودیوی ریر است. این استودیوی انگلیسی که در حال حاضر زیرمجموعه مایکروسافت محسوب می‌شود، روزگاری به عنوان یکی از بزرگترین و خلاق‌ترین سازندگان بازی‌های ویدیویی در جهان شناخته می‌شد. از جمله شاهکارهای فراموش‌نشدنی این استودیو می‌توان به بازی‌هایی مثل GoldenEye و Donkey Kong Country و همچنین Banjo Kazooie و Battletoads اشاره کرد. این استودیو از سال ۲۰۰۲ که به تصاحب مایکروسافت درآمد، روی ساخت بازی‌های اختصاصی برای پلتفرم ایکس باکس تمرکز کرده است.


منبع WindowsCentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده