نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۰

بازی‌های Battletoads و Age of Empires 3: Definitive Edition در استرالیا رده‌بندی سنی شدند

دو بازی Battletoads و Age of Empires 3: Definitive Edition در استرالیا رده‌بندی سنی شدند که یعنی احتمالا به‌زودی عرضه خواهند شد.

ظاهرا قرار است به‌زودی شاهد عرضه دو بازی Battletoads و Age of Empires 3: Definitive Edition باشیم. این خبر را وبسایت Gematsu با استناد به رده‌بندی سنی بازی‌ها در استرالیا منتشر کرده است. از قرار معلوم، وبسایت دولتی رده‌بندی محتواها در استرالیا، به‌تازگی نام هر دو بازی را ثبت و رده سنی آن‌ها را مشخص کرده است. بر این اساس، بازی Battletoads درجه PG را دریافت کرده که یعنی انجام آن تحت نظارت والدین توصیه شده است. درباره بازی Age of Empires 3: Definitive Edition هم فقط به این مورد اشاره شده که تا حدودی از الفاظ نامناسب در بازی استفاده می‌شود. تاریخ ثبت هر دوی این بازی‌ها دیروز یعنی ۳۰ تیرماه (۲۰ ژوئیه) بود و طبق اطلاعات درج شده، ناشر هر دو بازی هم شرکت مایکروسافت است.

نسخه ریمستر بازی Age of Empires 3

اخیرا اخبار زیادی درباره بازی Age of Empires 3: Definitive Edition شنیده می‌شد که از عرضه قریب‌الوقوع آن حکایت می‌کردند. حدودا هفته پیش بود که فردی در انجمن ResetEra نام این بازی را در یک وبسایت رده‌بندی دیگر متعلق به کشور برزیل دیده بود. با این حساب به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد به‌زودی Age of Empires 3: Definitive Edition را عرضه کند. به هر حال وقتی نام بازی به فاصله یک هفته در دو وبسایت رده‌بندی رسمی دیده می‌شود، نشان‌دهنده این موضوع است که باید به این خبر بیشتر از یک شایعه معمولی اهمیت بدهیم.

یک احتمال قوی وجود دارد و آن مربوط‌به رویداد نمایش بازی‌های ایکس‌ باکس سری ایکس است که روز پنجشنبه همین هفته برگزار خواهد شد. اگر اخبار بازی را دنبال کرده باشد حتما می‌دانید که زومجی این رویداد مهم را از ساعت ۲۰:۳۰ پنجشنبه ۲ مردادماه (پس‌فردا) به‌صورت زنده پوشش خواهد داد. پیش‌بینی می‌شود که باتوجه‌به وجود برنامه پری-شو، در این رویداد شاهد حضور هر دو بازی Battletoads و Age of Empires 3: Definitive Edition هم باشیم. البته شاید اکثر بازیکن‌ها بیش از هر چیز منتظر نمایش گیم‌پلی بازی Halo Infinite باشند.

نسخه بازسازی شده Battletoads

چندی پیش مایکروسافت اعلام کرده بود که به منظور ایجاد شرایط بهتر برای عرضه کنسول ایکس‌باکس سری ایکس، تولید دو مدل کنسول ایکس ‌باکس وان ایکس و همچنین نسخه دیجیتالی ایکس ‌باکس وان اس را متوقف خواهد کرد. با نزدیک شدن به زمان عرضه کنسول نسل جدید مایکروسافت و باتوجه‌به اینکه احتمالا این کنسول دارای بیش از یک نسخه خواهد بود، این شرکت قصد دارد تعداد مدل‌های کنسول فعلی‌اش را کاهش دهد. از دیدگاه منطقی هم وجود همزمان چندین مدل ایکس‌باکس در بازار توجیه تجاری ندارد. ایکس‌باکس سری ایکس قرار است در تعطیلات سال جاری میلادی منتشر شود.

اگر شما هم جزو گیمرهایی هستید که فعلا قصد خرید کنسول‌ جدید مایکروسافت را ندارید، خبر خوشحال کننده برای شما آن است که بازی‌های اختصاصی پلتفرم ایکس‌باکس که به‌وسیله ایکس‌باکس گیم استودیوز (Xbox Game Studios) ساخته می‌شوند، حداقل تا چند سال به‌صورت بین نسلی عرضه خواهند شد؛ یعنی علاوه‌بر ایکس‌باکس سری ایکس، روی کنسول ایکس‌باکس وان (و نسخه‌های مختلف آن) نیز در دسترس خواهند بود. البته فیل اسپنسر، رئیس پلتفرم ایکس‌باکس تاکید کرده که این موضوع به هیچ‌وجه باعث نمی‌شود بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس از تمام توان و ظرفیت‌های این کنسول استفاده نکنند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده